Τα πνευματικα δικαιωματα των ποιηματων και των κειμενων ειναι κατοχυρωμενα.

"Είμαι αναρχικός, και ο αναρχικός είναι ένας άνθρωπος με συνοχή (πνευματική ειρήνη, η ηρεμία, η εξοχή, να δουλεύεις το λιγότερο δυνατό, όσο είναι απαραίτητο για να μπορείς να ζεις, να απολαμβάνεις την ομορφιά, τον ήλιο. Να απολαμβάνεις τη ζωή με κεφαλαία, τώρα υπάρχει η ζωή με πεζά). Είναι το να έχεις μια προσωπική θεώρηση. Να εφαρμόζεις τις ιδέες σου στην καθημερινότητα στο μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς να περιμένεις μέχρι να γίνει η επανάσταση. Αυτό μπορεί να το κάνει ο αναρχικός τώρα. Είναι μια φιλοσοφική θεώρηση, είναι μια κατάσταση πνεύματος, μια στάση ζωής. Πιστεύω πως αυτή η κοινωνία είναι πολύ άσχημα οργανωμένη, τόσο κοινωνικά όσο και πολιτικά και οικονομικά. Πρέπει να την αλλάξουμε εντελώς. Η αναρχία επικαλείται μια ζωή εντελώς διαφορετική. Με την αναρχία, προσπαθούμε να ζούμε αυτή την ουτοπία λίγο λίγο κάθε μέρα."

Abel Paz

Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010



Οχι τοσο ευκολα!

Χτες το βραδυ πετυχα (με ολη τη σημασια της λεξης) στην τηλεοραση την εκπομπη του Χαρδαβελα οπου λογω θεματος ηταν καλεσμενος και ο Μιχαλολιακος (ο της Χρυσης Αυγης ντε!). Το θεμα απο το λιγο που προλαβα να δω ηταν η βια που ασκουν διαφορες ομαδες νεοναζι, φασιστων, skinheads και λοιπα ψυχολογικα διαταραγμενα (κατα την ταπεινη μου αποψη παντα), ατομα. Ο Μιχαλολιακος εννοειται σε καθε ερωτηση που του εκαναν σχετικα με τη θεση του απεναντι σε ολα αυτα τα φαινομενα βιας, δηλωνε ανηξερος, αντιθετος και ισχυριζοταν πως τα συγκεκριμενα ατομα δεν ανηκουν στους κολπους της Χρυσης Αυγης ο,τι κι αν πρεσβευουν. "Πατησε" ξανα πανω στο εθνικο αισθημα των Ελληνων και την οικονομικη (και οχι μονο) κριση της Ελλαδας για να απειλησει (διοτι για ανθρωπους σαν εμενα μονο σαν απειλη μπορει να εκληφθει κατι τετοιο) οτι οι ανθρωποι με τις δικες του αντιληψεις θα αυξηθουν κι αλλο και οπως χαρακτηριστικα ειπε "θα επιστρεψουν". Αληθεια η ψεματα; Οχι τοσο ευκολα παντως! Το κακο ποιο ειναι ομως; Οτι πολλοι ειναι οι ανθρωποι οι οποιοι σιγα σιγα αρχιζουν να ασπαζονται ολο και πιο ακραιες ως φασιστικες θεσεις εις το ονομα της σωτηριας τη Ελλαδας και της ελληνικοτητας (Σε συσχετισμο με το παρακατω κειμενο και κυριως τα σχολια του αυτο οδηγει σε πολλες σκεψεις και ερωτηματα). Πολλοι, μαλιστα, απο αυτους χρησιμοποιουν οντως βια για να επιβληθουν και μαλιστα με την πιο σαδιστικη της μορφη, με την εννοια οτι μοιαζουν να ηδονιζονται καθε φορα που δερνουν μεχρι τελικης πτωσης εναν αλλοδαπο (ΑΝΘΡΩΠΟ) η καποιον με αντιθετη αποψη της δικης τους (επισης ΑΝΘΡΩΠΟ). Αληθεια τετοια χαρακτηριστικα πανω κατω δεν εχουν και οι ανθρωποι τους οποιους ονομαζουμε εγκληματιες; Τετοια χαρκτηριστικα δεν εχουν και ανθρωποι που, οπως ειπα και παραπανω, ειναι ψυχικα διαταραγμενοι και επικινδυνοι; Τετοια χαρακτηριστικα δεν ειχαν καποτε και οι ναζι που σκοτωναν, βασανιζαν, βιαζαν σε σημειο που ακομη και τωρα οποτε μας στριμωχνουν η μας κακολογουν, τους τα υπενθυμιζουμε για να τους κανουμε να ντραπουν για το παρελθον τους; Ακομη και ανθρωποι εθνικιστες, πολλοι εκ των οποιων δηλωναν και φασιστες, οταν συνεβη το περιστατικο με το Γερμανικο Focus εσπευσαν να κατηγορησουν τους Γερμανους με βαση το απεχθες παρελθον τους και κατεπεκταση τους υπενθυμισαν και το ποσα μας χρωστανε απο τοτε. Η ερωτηση μου: Που διαφερουν οι νεοι αυτοι εθνικιστες και φασιστες απο αυτους που κατηγορησαν; Ποιοι ηταν καποτε στο πλαυρο των ναζι; Ποιοι τους πολεμησαν και ποιοι τους στηριξαν; Ενα μικρο παραδειγμα: http://underinformation.files.wordpress.com/2008/01/georgios_grivas_digenis.pdf

Πως ειναι δυνατον να οδηγησουν τη χωρα σε ευημερια ανθρωποι οι οποιοι ομοιαζουν με ψυχικα διαταραγμενους εγκληματιες; Πως ειναι δυνατον να ισχυριζονται οτι αγαπανε την πατριδα ανθρωποι που με βαση τη δικη τους ιδεολογια καποτε καποιοι λειτουργουσαν υπερ των Γερμανων η με βαση τη δικη τους ιδεολογια λειτουργησαν ακομη και οι ιδιοι η ναζι; Και τωρα πως ειναι δυαντον ανθρωποι με βαση την ιδια ιδεολογια να κατηγορουν τους Γερμανους για τα ειδεχθη εγκληματα των προγονων τους οταν εγινε το περιστατικο με το Focus; (Δε μιλαω για τους απλους Ελληνες ανεξαρτητως ιδεολογιας που αισθανθηκαν προσβεβλημενοι και αντεδρασαν, αλλα για οσους δηλωμενους εθνικιστες και φασιστες αντεδρασαν αναφερομενοι στο παρελθον των Γερμανων). Πως ειναι δυνατον να μιλανε για την τρομοκρατια των αλλων ανθρωποι που ειναι οι ιδιοι μια κινουμενη τρομοκρατια;
Ποιον νομιζει τελικα οτι πειθει ο Μιχαλολιακος οταν υιοθετει στασεις του τυπου "δεν ειδα, δεν ξερω"; και ποιον οντως πειθει; Οταν καποιος με βαση οσα υποστηριζεις συμπεριφερεται σαν κοινος εγκληματιας τοτε ακομη και αν οντως δεν ανηκει (λεμε τωρα) στην ομαδα σου (η οπως αλλιως θελεις να το ονομαζεις), ψαχνεις κι εσυ να δεις που εχεις κανει λαθος, πως εκφραζεσαι, αν φανατιζεις, αν καταβαθος για οσα συμβαινουν εισαι ο ηθικος αυτουργος! Ο συλλογισμος μου στο παρον κειμενο υπηρξε καθαρα συνειρμικος γι' αυτο και ισως αρκετα μπερδεμενος. Ελπιζω ομως παρολαυτα να ειναι κατανοητος τουλαχιστον μετα απο σκεψη.
Κατι εξυπνο, τελος, απο μεριας Μιχαλολιακου, ηταν το γεγονος οτι παραδεχτηκε ολους εκεινους οι οποιοι αγωνιζονται μεχρι θανατου για τα πιστευω τους, ακομη και αν προκειται για αθρωπους με αντιθετη απο τον ιδιο ιδεολογια. Μεταξυ αυτων και ο Λαμπρος Φουντας ο οποιος ετυχε χτες να αναφερθει. Θα μπορουσε να γινει συμπαθης μετα απο ενα τετοιο σχολιο σε πληθος ανθρωπων που δεν εκαναν την απαιτουμενη δευτερη σκεψη (βλ. παρακατω κειμενο και σχολια). Θα μου πεις δεν ειναι αρκετο κατι τετοιο για να τον κανει συμπαθη. Οχι σε κατασταλαγμενους ανθρωπους. Αλλα σε ανθρωπους που ειναι ετοιμοι να δεχτουν προπαγανδα, σε ανθρωπους που ειναι ετοιμοι να φανατιστουν, σε ανθρωπους που δεν το πολυψαχνουν, κατι τετοιο θα μπορουσε να εινα αρκετο διοτι αποτελει μια "δικαιη" και "παληκαρισια" θεση. Εν πασει περιπτωσει, σας παραπεμπω στο παρακατω κειμενο, το οποιο θα παρει μεγαλυτερες διαστασεις (εννοω η αναπτυξη του), σε προσεχες νεο κειμενο και περιμενω τα σχολια σας.
http://www.facebook.com/group.php?gid=52253776274&v=app_2373072738&ref=ts#!/topic.php?uid=52253776274&topic=10088

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Vintage

Loading...
Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες.

Albert Camus
Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. Έρχεται κάθε μέρα.

Albert Camus
Πολιτικός είναι κάποιος που διαιρεί τους ανθρώπους σε δυο τάξεις: σε υποχείρια και σε εχθρούς.
Νίτσε
"Out of damp and gloomy days, out of solitude, out of loveless words directed at us, conclusions grow up in us like fungusQ one morning they are there , we know not how, and they gaze upon us, morose and gray. Woe to the thinker who is not the gardener but only the soil of the plants that grow in him."

Νίτσε

Το τραγουδι της Μαριας Νεφελης (Ο. Ελυτης)

"Κρίμας το κορίτσι" λένε
το κεφάλι τους κουνάν
Τάχατες για μένα κλαίνε
δε μ'απαρατάν!

Μες στα σύννεφα βολτάρω
σαν την όμορφη αστραπή
κι ό,τι δώσω κι ό,τι πάρω
γίνεται βροχή.

Βρε παιδιά προσέξετέ με
κόβω κι απ'τις δυο μεριές
το πρωί που δε μιλιέμαι
βρίζω Παναγιές

και το βράδυ όπου κυλιέμαι
στα γρασίδια καθενού
λες και κονταροχτυπιέμαι
ντρούγκου-ντρούγκου-ντρου

Τη χαρά δε τη γνωρίζω
και τη λύπη την πατώ
σαν τον άγγελο γυρίζω
πάνω από τον γκρεμό

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Fly me to the moon

Αγαπημένα Στέκια

Follow by Email

Μπήκαν στο ράφι

'Εχουμε επισκέψεις!

Forum για Bloggers

image

Ελα και στην twitter παρεα μας

" Η πιο αξιόλογη επαναστατική φιλοδοξία είναι να δω τον άνθρωπο απελευθερωμένο από την αλλοτρίωσή του"
Τσε Γκεβάρα