Τα πνευματικα δικαιωματα των ποιηματων και των κειμενων ειναι κατοχυρωμενα.

"Είμαι αναρχικός, και ο αναρχικός είναι ένας άνθρωπος με συνοχή (πνευματική ειρήνη, η ηρεμία, η εξοχή, να δουλεύεις το λιγότερο δυνατό, όσο είναι απαραίτητο για να μπορείς να ζεις, να απολαμβάνεις την ομορφιά, τον ήλιο. Να απολαμβάνεις τη ζωή με κεφαλαία, τώρα υπάρχει η ζωή με πεζά). Είναι το να έχεις μια προσωπική θεώρηση. Να εφαρμόζεις τις ιδέες σου στην καθημερινότητα στο μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς να περιμένεις μέχρι να γίνει η επανάσταση. Αυτό μπορεί να το κάνει ο αναρχικός τώρα. Είναι μια φιλοσοφική θεώρηση, είναι μια κατάσταση πνεύματος, μια στάση ζωής. Πιστεύω πως αυτή η κοινωνία είναι πολύ άσχημα οργανωμένη, τόσο κοινωνικά όσο και πολιτικά και οικονομικά. Πρέπει να την αλλάξουμε εντελώς. Η αναρχία επικαλείται μια ζωή εντελώς διαφορετική. Με την αναρχία, προσπαθούμε να ζούμε αυτή την ουτοπία λίγο λίγο κάθε μέρα."

Abel Paz

Παρασκευή, 7 Μαΐου 2010

Ανακαλω κατοπιν σωστων υποδειξεων σχετικα με τη συνολικη καταδικη μου στους 300 της βουλης. Οντως δεν ειναι ολοι ετσι λοιπον και οντως η δικαιολογημενη κατα τα αλλα οργη μου με εκανε ισοπεδωτικη. Παρολαυτα πιστευω οτι οι σκαρτοι υπερισχυουν ειτε αριθμητικα ειτε απο αποψη δυναμικης. Αυτο δειχνουν τα γεγονοτα δυστυχως...Δικη μου αποψη. Εν πασει περιπτωσει οι σωστοι εξαιρουνται του ξεσπασματος μου. Διοτι ειμαι υπερ της δικαιοσυνης...Πανω απ' ολα.

21 σχόλια:

Hermes είπε...

Ενδιαφέρουσα η αυτοκριτική σου!
Επειδή κι εγώ θεωρώ πως και οι 300 ενδιαφέρονται μόνο για την προσωπική τους καταξίωση και τα κομματικά τους συμφέροντα, πες μου σε παρακαλώ ποιον/α/ους ανακάλυψες που διαφέρει/ουν. Αναφέρεσαι μήπως στους τρεις διαγραφέντες (και δεν μιλάω για τη Ντόρα βέβαια).
Σ' ευχαριστώ :)

logos_en_drasei είπε...

Δυστυχως φιλε μου δεν ειμαι σε θεση να σου πω με σιγουρια το ονομα κανενος γιατι ακομη κι αν εχω καποιον στο μυαλο μου, εντουτοις αυτος δε θα εχει δοκιμαστει τοσο κατα τη γνωμη μου. Δεχτηκα ομως εντονη κριτικη για το γεγονος οτι πανω σε ενα μου ξεσπασμα τους καταδικασα ολους. Κι επειδη θεωρω οτι ακομη και ενας απο τους 300 να αξιζει δε θα επρεπε να μπει στο ιδιο τσουβαλι με τους αλλους γι' αυτο και το διευκρινιζω...Θελω να ειμαι δικαιη και να μην κανω οσα κοροιδευω. Θα παραθεσω τον διαλογο μου με τους ανθρωπους που εκαναν την παρατηρηση με την πρωτη ευκαιρια εδω στα σχολια...

logos_en_drasei είπε...

Οι υποδειξεις αφορουσαν την παρακατω φραση που δημοσιευσα στο προφιλ του facebook μια στιγμη μεγαλης οργης απο μερους μου:
Εσεις οι 300 σιχαμενοι της γιαφκας καντε το μονο κ τελευταιο καλο: Παρτε φορα και πηδηξτε απο κανεναν γκρεμο! Ολοι! Και μην ανησυχειτε, θα κρατησουμε ενος λεπτου σιγη. Για τη σωτηρια μας!

logos_en_drasei είπε...

Απο κατω υπαρχουν τα εξης σχολια που θα δειτε απο δω και περα μεταξυ αυτων και τις σωστες κατα τα αλλα υποδειξεις δυο διαδικτυακων φιλων:

G.M:ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΑΓΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ..........

logos_en_drasei είπε...

Panos Δντ: Κρεμάλα. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

logos_en_drasei είπε...

Ζ.S: ΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

αν οι πολιτικοι αγαπουσαν τους πολιτες θα βγαιναν σημερα και θα δηλωνανε οτι παινρουνε πισω τα μετρα και δινουν αυξησεις μισθων και συνταξεων σε μια χωρα που εδω και 30 χρονια βιωνει μια ανευ προηγουμενου για τα παγκοσμια δεδομενα λιτοτητα
αυτο ειναι πολιιτκο προταγμα και υπευθυνη πολιτικη

logos_en_drasei είπε...

Κα.Κ:Φίλε Gabriel ας πάνε αυτοί και τα βρίσκουμε εμείς τα χρήματα...
Αλλά Έλλη μου ποιος πέφτει από τον γκρεμό έτσι εύκολα μόνος του; Ένα σπρωξιματάκι, μια βοήθεια τη θέλει μια τέτοια κίνηση...

logos_en_drasei είπε...

Nai, symfono apolyta! Eidika otan einai apodedeigmena asyneiditos...

logos_en_drasei είπε...

D.I.Σ.Ε:"Εσεις οι 300 σιχαμενοι της γιαφκας" γράφεις και για να το σχολιάσω θα έλεγα πως αυτή η αντίληψη είναι τουλάχιστον φασιστική! Συστήνω ψυχραιμία, το βαρύ πένθος και η οργή μας δεν χρειάζεται να μας κάνει κανίβαλους..! Δες το παρακάτω βίντεο

http://www.youtube.com/watch?v=_eQM6VRHBbY&feature=player_embedded... Δείτε περισσότερα.

και τα γεγονότα της πρόσφατης ιστορίας μας αλλά και των τελευταίων ετών θα σε οδηγήσουν σε χρήσιμα συμπεράσματα. Ναζιστικές πρακτικές δεν εξυπηρετούν πουθενά και πραγματικά με εκπλήσσομαι, Έλλη, που το βλέπω γραμμένο από εσένα…

Να μην πέσουμε στη παγίδα ότι φταίνε όλοι οι άλλοι και όχι οι δικές μας κυβερνήσεις. Ναι μεν σωστές οι αναλύσεις διαφόρων οικονομολόγων και λοιπών άλλων, αλλά πρέπει να βρεις πρόσφορο έδαφος για να φυτέψεις τα συμφέροντά σου στη πλάτη μιας χώρας και του λαού της….

logos_en_drasei είπε...

Μα αυτο λεω...για τη δικη μας κυβερνηση μιλαω χωρις να αποποιουμαι τις ευθυνες μου ως κομματι του λαου. Φασιστικες ενεργεις η δηλωσεις δε θεωρω τις δηλωσεις εκεινες που κρυβουν χρονων δικαιολογημενη οργη μεσα τους, οι οποιες ειναι κατα βαση αμυντικες και οχι επιθετικες. Παρολαυτα ακομη και μεσα στην τεραστια οργη μου ουτε λιγο ουτε πολυ καθ' υπερβο... Δείτε περισσότερα.λη ισως (λογω του οτι ημουν και ειμαι εκτος εαυτου) ζητω απο αυτους να δρασουν κατα συνειδηση με βαση οσα εχουν κανει (παρτε φορα και πηδηξτε...οχι "να σας ριξω εγω"). Εχει εναν συμβολισμο. Ακομη και μετα ομως που συμφωνω στο οτι θελουν ενα χερακι στο παραπανω σχολιο, θελω να πω οτι δε νομιζω να εχει κανεις τους συνειδηση ωστε να αναλογιστει οσα εχει κανει. Κοιταξτε, στα λογια πολλοι λεμε πολλα ακομη και σε ανθρωπους που αγαπαμε και δεν το αξιζουν, οταν ειμαστε θυμωμενοι. Ποσο μαλλον απεναντι σε ολους οσους βιαζουν την αξιοπρεπεια και τη ζωη μας χρονια τωρα με τη δικη μας απραξια συνενοχο. Ναι, εξοργιστηκα! Και ναι, οσα ειπα ηταν σκληρα! Το μονο που εχουμε ομως για να ξεσπαμε την απυθμενη οργη μας ειναι τα λογια γιατι αν αυτο που νιωθουμε γινοταν πραξη ΤΟΤΕ θα γινομασταν οντως εγκληματιες. Με λιγα ελαφρυντικα μεν αλλα εγκληματιες. Γι' αυτο τουλαχιστον ας εφαρμοσουμε το πες τα για να ξεσπασεις διοτι στην πραξη θα πρεπει μεν ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ πια, αλλα προφανως σαν ανθρωποι...
Επισης να δηλωσω οτι με προσβαλλει και μονο που με συγκρινετε με ναζιστικες τακτικες ειδικα με μια τοσο αστοχη αφορμη!
Αν το προβλημα επικεντρωνεται στο οτι δεν εξαιρεσα τους σωστους τοτε συγχωρηστε με, εκεινοι ξερουν ποιοι ειναι και δε θα ειχαν ετσι κι αλλιως κανενα προβλημα με τη συνειδηση τους. Ποσοι να ειναι ομως αραγε;

logos_en_drasei είπε...

Απο αυτο το video... Δείτε περισσότερα. που μολις ειδα δεν επιβεβαιωνομαι; Για οσους ασυνειδητους των δικων μας κυβερνησεων μας εχουν πατησει κατω τοσα χρονια μονο οργη δεν εμεινε; Ποσους να εξαιρεσω; Τον κυριο Ψαριανο που μπορει να ειναι απο τους λιγους που οταν τον ακουω να τα λεει αυτα μπορει να λεω "πεστα"; Με τους δυο τρεις γινεται δουλεια; Διοτι εφοσον οντως δεν ειναι ολοι ετσι για να μην αλλαζει κατι τοσα χρονια μαλλον θα ειναι οι περισσοτεροι. Διοτι διαφορετικα γιατι οι καλοι δεν επισκιαζουν τους κακους και δεν τους τιμωρουν αν ειναι περισσοτεροι; Ενταξει λοιπον, ας αναλαβουν ευθυνες οι 200τοσοι η οι 100τοσοι σιχαμενοι φταιχτες του μερους που καταντησαν γιαφκα. Τους χαρακτηρισμους μου ομως για οσους κι αν ειναι αυτοι δεν τους αλλαζω. Ο λαος μετα απο ολες αυτες τις κοροιδιες ετων εχει καθε δικαιωμα να ειναι δυσπιστος απεναντι ακομη και σε οσους μπορει να ειναι σωστοι. ΔΥΣΤΥΧΩΣ! Ποιος απο αυτους ομως ως τωρα εχει κυβερνησει η εχει βρεθει στην εξουσια των δυο μεγαλυτερων κομματων ωστε να ειμαστε απολυτα σιγουροι για το πραγματικο ποιον του; Ο ανθρωπος φαινεται οταν αναλαμβανει την εξουσια. Εν πασει περιπτωσει οσοι ειναι σωστοι απο εκει περα μεσα ας αντιδρασουν μαζι μας στην πραξη. Γιατι τοσα χρονια δεν εχουν επιβληθει αν ειναι πολλοι;Τους τρωνε τα μεγαλα συμφεροντα;

logos_en_drasei είπε...

D.I.Σ.Ε:Ήμουν σίγουρος πως έγραψες ότι έγραψες ενώ βρισκόσουν εκτός εαυτού και πιο σίγουρος για την αντιφασιστική σου συνείδηση. Αυτό, όμως, δεν αλλάζει το γραπτό σου λόγο και δεν βρίσκω κανέναν συμβολισμό στη καταδίκη σύσσωμης της βουλής. Είναι ξεκάθαρα άδικο κάτι τέτοιο, όταν αρκετοί από αυτούς αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για να μπορούμε εμείς σήμερα να ... Δείτε περισσότερα.γράφουμε ό,τι θέλουμε και να λέμε. Προσωπικά, έχω χάσει αγαπημένους ανθρώπους και σχετικά με διαδηλώσεις, πορείες και συγκεντρώσεις έχω να σου γράψω πολλά. Αν, όμως, σε κάθε περίπτωση που αντιμετωπίζουμε δρούμε με φανατισμό και βρισκόμαστε εκτός εαυτού με όλα τα δίκια υπέρ μας, τότε, θα είχαμε χιλιάδες νεκρούς. Τίποτε δεν δικαιολογεί τη βία, ούτε τη λεκτική και οι δολοφόνοι των τεσσάρων ανθρώπων μπορούν να πουν πως ήταν εκτός εαυτού..! Τι θα κάνεις Έλλη αν αντιμετωπίσεις κάτι άμεσα προσωπικό; Αν μου επιτρέπεις μια συμβουλή να φροντίσεις να είσαι πιο ψύχραιμη! Δεκτό να ξεσπάς αλλά μήπως επηρεάζεις αρνητικά κάποιους που σε διαβάζουν; Να με συμπαθάς αλλά δεν είχα στο μυαλό μου να σε προσβάλλω με το μήνυμά μου.
Στα γράφει αυτά κάποιος που έχει βρεθεί εκτός εαυτού και ποτέ το αποτέλεσμα δεν ήταν θεμιτό για κανέναν...

Είδες που τους έχει πιάσει πανικός με το ΠΑΜΕ; Κρέμασαν δύο πανό στην Ακρόπολη και αμέσως έγινε χαμός σε Ευρώπη, Αμερική, Κίνα...! Μια ειρηνική διαδήλωση και ένα σαφέστατο μήνυμα με τεράστιο συμβολισμό για το μέρος που έγινε! Και όλος ο κόσμος περιμένει να δει το τι θα συμβεί στη χώρα μας. Αν δεν υποκύψουμε στις καπιταλιστικές πρακτικές και αλλάξουμε το σύστημα να είσαι σίγουρη πως οι περισσότερες χώρες θα ακολουθήσουν η μία μετά την άλλη!!

logos_en_drasei είπε...

Ανακαλω σχετικα με το ΟΛΟΙ αλλα δε νομιζω απο εκει και περα ο οποιοσδηποτε με διαβαζει να περιμενε εμενα για να νιωσει οργη η να τον επηρεασω εγω σχετικα με το ποσοι ειναι η οχι οι σωστοι.Οταν συμβαινουν οσα συμβαινουν και βλεπω στην τηλεοραση πολλους (δεν ειπα ολους αλλα ειναι πολλοι) να κοιταν ποιος θα βγει απο πανω με γελοιοδεστατα επιχειρηματα ... Δείτε περισσότερα.εναντι του αλλου και πως θα βγαλει ο ενας το ματι του διπλανου του, οταν ενω βουλιαζουμε οπως μας λενε ομαδικως κι εκεινοι προσπαθουν ρητορευοντας να μας κανουν τη νυχτα μερα ακομη και τωρα, σχετικα με τα αμετρητα σκανδαλα τους, πως περιμενετε να μιλησω; Να ελεγα ας πουμε οσοι φταιξατε παραδεχτειτε το αν θελετε γιατι ειμαστε σε πολυ δυσκολη θεση πια; Η να μην εξοργιστω; Ποση ψυχραιμια πια αντεχει ενας ανθρωπος, οσοι βγηκαν αγανακτησμενοι στους δρομους φωναζαν ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΛΕΦΤΕΣ. Θα πηγαινατε να κανετε τη σωστη διευκρινηση αναμεσα τους οτι δεν ειναι ολοι τους; Πολυ σωστα τα λετε, δε διαφωνω με τιποτε απο ολα αυτα. Δεν καταλαβαινω ομως ποτε ακριβως επιτρεπεται η ψυχραιμια καποιου να σπασει εστω και για λιγο. Ποτε αν οχι τωρα; Οσο για το οτι καποιοι που σκοτωνουν μπορουν να δηλωσουν οτι ηταν επισης εκτος εαυτου, νομιζω οτι το θεμα λογια-πραξεις το ξεκαθαρισα. Δεν μπορουμε να βαζουμε ισα κι ομοια το λεκτικο ξεσπασμα ενος πολιτη η νεου που του καταστρεφουν τη ζωη οσο σκληρο κι αν ειναι εκεινη τη στιγμη με τις εγκληματικες πραξεις καποιων. Γνωμη μου. Τωρα αν ειμαι τοσο πειστικη εγω που ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΟΥ καποιοι επηρεαστηκαν εναντιον ολης της βουλης, τοτε τους καλω να αναθεωρησουν διοτι οντως δεν ειναι ολοι ετσι. Απλως πιστευω οτι ειναι ανεπιτρεπτα πολλοι.

logos_en_drasei είπε...

Κα.Κ: Αγαπητή Έλλη.
Κατ' αρχήν ζητώ συγγνώμη για την ενημερωτική συνέντευξη που σου ανάρτησα (http://vimeo.com/10961850). Όμως, όπως ίσως θα καταλαβαίνεις, όταν με κάποιον άνθρωπο ανταλλάσσεις απόψεις, ανταλλάσσεις απόψεις. και εμείς έχουμε συνομιλήσει. Αυτό μου έδωσε το θάρρος.
Έπειτα αλήθεια το θέμα μας δεν καθόλου σήμερα, στην επώδεινη θέση που έχουμε έρθει, να προβάλλουμε και... Δείτε περισσότερα. να δικαιώσουμε κάποιους ίσως "δικούς μας". Και εδώ να διευκρινίσω ότι εγώ δεν είμαι ΚΚΕ. Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι δεν εκτιμώ και δεν παρακολουθώ κάποιους ανθρώπους που είναι ΚΚΕ. Το ίδιο κάνω και για ανθρώπους από άλλους πολιτικούς χώρους.
Ξέρεις τα χρόνια που φορτώθηκαν στην πλάτη μου με έμαθαν ότι δεν υπάρχουν δικοί μου και δικοί τους. Δεν υπάρχει για μένα υπεράσπιση ταμπελών. Υπάρχουν όμως θεωρίες που με αφορούν, μιας και εδώ μιλάμε για τη ζωή μου, για τη ζωή των παιδιών μου, για τη ΖΩΗ γενικότερα αν θέλεις.
Πιστεύω δε ότι ένας λόγος που πληρώνουμε τόση εξαθλίωση, χρόνια τώρα, είναι γιατί αυτοπεριοριζόμαστε σε ταμπέλες, σε δικούς μας, σε: "ποιος το είπε αυτό;". Έλεος πια. Το θέμα είναι βρίσκεις ότι αυτό λέγεται προς το γενικότερο συμφέρον και άρα και το δικό σου; Άκουσε, μελέτησε, ερμήνευσε, αποδέξου ή απέρριψε.

logos_en_drasei είπε...

Κα.Κ: Δεν είναι εύκολο από εδώ να αναλύσω περισσότερο βεβαίως.
Κρίνω απαραίτητο όμως να πω τούτο: Ο τόπος έφτασε στα μη περαιτέρω. Και η ζωή μας πλέον μπήκε στο πιο σκοτεινό τούνελ. Αν κοιτάξουμε γύρω μας, σε όλο τον κόσμο εννοώ και όχι στα στενά μας όρια, όλα μας δείχνουν ότι οδεύουμε προς πλήρη καταστροφή. Σε μια τέτοια κατάσταση κανείς χρήσιμος δεν εί... Δείτε περισσότερα.ναι για πέταμα. Οι ώρες είναι κρίσιμες και αυτό που μας μένει να κάνουμε είναι να συμπορευτούμε με ό,τι μας ενώνει. Και επίσης η ώρα ήρθε να σταματήσουμε τις γκρίνιες ότι άλλοι φταίνε, άλλοι να βρούνε τη λύση, άλλοι να επιβληθούν στους φταίχτες. Αν όχι εμείς, ποιοι; Πρέπει μονίμως σ' αυτή τη χώρα να αφήνουμε την τύχη και τη ζωή στα χέρια κάποιων άλλων δηλαδή;
Έπειτα επέτρεψέ μου, για ποια δημοκρατία και δικαίωση μιλάμε όταν εμείς οι ίδιοι στην καθημερινότητά μας λειτουργούμε αντιδρημοκρατικά; Σου ανάρτησα μια συνέντευξη, καθαρά ενημερωτικά. Ωραία, ίσως να έκρινες ότι αυτά ήδη τα ήξερες που ακούγονται και δεν θέλεις να τα ακούσεις. Όμως δεν σκέφτηκες ούτε λεπτό ότι σε κάποιον από τους φίλους σου εδώ μπορεί να είναι χρήσιμα;
Δεν σκέφτηκες ούτε ότι αφού δεν εγκρίνεις αυτό που έκανα και ήθελες να απαντήσεις το πιο δημοκρατικό θα ήταν να απαντήσεις κάτω από την ανάρτηση;
Είσαι νέος άνθρωπος και η ζωή αυτή που ακολουθεί όλα αυτά σε αφορά περισσότερο από εμένα και τους συνομιλήκους μου. Η οργή χρειάζεται. Αλλά είναι κενός λόγος αν δεν συνοδεύεται από γνώση και πράξη. Και το να βάζεις όλους τους ανθρώπους σε ένα σακκί και να τους λες αν θέλετε να σας εκτιμήσω βγείτε μόνοι σας από το σακκί και παλέψτε εσείς εκείνους που βλάπτουν τη ζωή μου, πίστεψέ με, δεν σε ωφελεί καθόλου.
Και κάτι τελευταίο. Ξέρεις οι άνθρωποι δεν είναι καλοί μόνον όταν ακούνε αυτά που θέλουμε να πούμε σε κάποια δεδομένη στιγμή. Πρέπει να τους δίνουμε το δικαίωμα να μας λένε και αυτοί κάτι όταν το θέλουν. Και να τους δίνουμε το δικαίωμα στο διάλογο. Επιτέλους δεν χρειάζεται να ακολουθούμε το δρόμο που δείχνουν οι παρακμασμένοι του πολιτικού βίου αυτού του τόπου.
Αναρωτιέμαι με όλα αυτά: Τι είναι αλήθεια αυτό που θέλουμε να αλλάξει σήμερα;

logos_en_drasei είπε...

Σχολιασα κατω απο την αναρτηση σας (Σχολιο κατω απο αναρτηση οπου εχω βαλει και "like": Εννοειται οτι θα υπαρχουν και οι σωστοι, το θεμα ειναι ποσοι ειναι αυτοι...Αν το θεμα μας ηταν το ολοι που ειπα πανω στην οργη μου μιας και δεν ειμαι σε θεση να πω μεσα σε λιγες γραμμες οι 139 πλην αυτων αυτων κι αυτων, τοτε ανακαλω και βαλτε στη θεση των 300... Δείτε περισσότερα. οποιον αριθμο ειναι ο αντιπροσωπευτικος. ΟΛΟΙ οσοι φταιτε. ΠΟυ θα το παραδεχτουν φυσικα δεν το συζητω. Ακομη και οι σωστοτεροι ομως καμια φορα ας κοιταξουν λιγο να ξεφυγουν απο τις αντιπαραθεσεις του τι δεν εκαναν οι αλλοι στα λογια κι ας κανουν οσα ειναι να κανουν αυτοι στις πραξεις. Αν οντως το κανουν αυτο και παρολαυτα δε φαινονται, τοτε μετα λυπης ολων μας αυτο τους καθιστα τραγικη μειοψηφια. Ειτε στην ποσοτητα ειτε στη δυναμικη.) και δεν καταλαβαινω γιατι σας φανηκε οτι δεν την ενεκρινα. Ειπα κατι που να εδειξε κατι τετοιο; Δε ζηταω απο τους αλλους να τα βαλουν με οσους φταινε αντι για μενα. Ζηταω απο τους σωστους να τα βαλουν με οσους φταινε ΜΑΖΙ μ' εμενα...αν καταλαβατε κατι αλλο τοτε λυπαμαι αλλα ισως να μην εκφραστηκα σωστα...

logos_en_drasei είπε...

Ξαναδιαβαζω οσα ειπα στα σχολια μου εδω και κατω απο το βιντεο που αναρτησατε στον τοιχο μου. Δεν καταλαβαινω ειλικρινα ουτε που διαφωνειτε μαζι μου ουτε τι ηταν αυτο που σας πειραξε, αν οντως καταλαβα καλα και σας πειραξε κατι.

logos_en_drasei είπε...

Ζ.S: αδικως την "πεσατε" στην ελλη
επειδη οι φασιστες στρεφονται κατα της βουλης δεν σημαινει πως οποιος κριτικαρει τους 300 της βουλης ειναι φασιστας.
διαφερουμε και στην κριτικη μας με τους φασιστες και στους στοχους μας
η αρχικη αναρτηση της ελλης ηταν πολυ σωστη και αντρανακλα το λαικο αισθημα
πολυ πριν την κριση-απο την δεκαετια του 90... Δείτε περισσότερα. ακομα-μεγαλα κομματια της κοινωνιας μας βιωναν την εκμεταλευση και την καταπιεση σε μεγαλο βαθμο
ανασφαλιστοι εργατες.νεκροι σε εργατικα ατυχηματα , χαμηλοι μισθοι
οι 300 της βουλης εχοντας ο ακθενανς αναλογα με το κομμα που ανηκει τον ρολο του δεν ασχοληθηκαν ποτε με τα πραγματικα προβληματα της κοινωνιας
και σημερα ακομα, μεσα στην καρδια της κρισης ψηφιζουν νομους και εγκριονουν κονδυλια για τους ...εαυτους τους για να αγορασουν λαπ τοπ(λες και ο μισθος τους δε τους φτανει για να αντλησουν απο εκει 1500 ευρω για ενα κομπιουτερ)
ποτε ψηφισαν νομους για να δινονμται λεφτα σε ανεργους, ανειδικευτους,χαμηλοσυνταξιουχους για να αγοραζουν λαπο τοπ;
ποτε
καποιοι υπερασπιστηκαν κομματι των 300 εδω μεσ αεναντια στα λεγομενα της ελλης
ειλικρινα μπορει καποιοπυς απο τους 300 να τους συμπαθω σαν ατομα αλλα μη μου λετε για αγωνες μεσ αστην βουλη
αγωνας με γραβατα και κοστουμι δεν υπαρχει
αγωνα δινει ο λαος μας για να βγαλει περα με την οικονομικη επιθεση που δεχετε
δεν ειναι λοιπον οι 300 σαν ατομα αλλα σαν ιδιοτητα
και η ιδιοτητα τους απο που κ να την πιασεις θα λερωθεις
βρωμανε και οι 300
γιατι;
γιατι τα δυο μεγαλα κομματα κυβερνησανε και μας φερανε ως εδω
το ενα απο τα μικρα συνεδραμε στο να ερθει το δντ
και τα δυο μικρα της αριστερας πετουσαν και συνεχιζουν να πετανε χαρταετο
(συγνωμη αν βγηκε καπως επιθετικο το σχολιο μου και φυσικα συγνωμη για το μεγεθος του κειμενου)

logos_en_drasei είπε...

Καπως ετσι τα ειχα στο μυαλο μου οταν ξεσπουσα...Δεν το ανελυσα τοσο ομως κι ετσι παρεξηγηθηκα. Δεν πειραζει, καλο ειναι να ξεκαθαριζονται τα "σκοτεινα" σημεια. Αν και νομιζα οτι θα ηταν καπως πιο ευκολο να κατανοησει καποιος τον τροπο μου. Zdang, ευχαριστω για το σχολιο.

Hermes είπε...

Προσωπικά πάντως, όταν διάβασα την ανάρτηση σου που κατέληγε με το "Και μην ανησυχείτε. Θα κρατήσουμε ενός λεπτού σιγή" σκέφτηκα: να ένας άνθρωπος με καλό χιούμορ!
Το θέμα με τους 300 δεν είναι προσωπικό. Όταν τους "κατηγορούμε", δεν κατηγορούμε έναν, έναν ονομαστικά αλλά το σύνολο τους, το απρόσωπο σύνολο των πολιτικών οι τακτικές των οποίων (με τη δική μας ανοχή) μας φέρανε στη σημερινή κατάντια. Και τους κατηγορούμε έτσι απρόσωπα, ακριβώς όπως εκείνοι ενεργούν απρόσωπα για το όχι συμφέρον μας. Δεν λένε, θα πάρω μίζες για να βλάψω τον Αλέξη, την Άννα ή τον Μιχάλη. Απλά, η πλειονότητα τους ενεργεί με βάση το κομματικό και προσωπικό συμφέρον. Με τον ίδιο τρόπο, απρόσωπα, "κατηγορούμε" τους πολιτικούς (κι οι 300 πολιτικοί είναι), χωρίς να προσωποποιούμε την απαξίωση που τους δείχνουμε. Όταν υπάρχουν δεδομένα για συγκεκριμένο/ους πολιτικούς τότε τους τα χώνουμε προσωπικά.
Με τις ενέργειές τους βλάπτουν το απρόσωπο σύνολο, λαό, κόσμο, πολίτες, των οποίων την απαξίωση έχουν αρχίσει τελικά να εισπράττουν.
Με άλλα λόγια, τι να το κάνω αν ο Α ή ο Β βουλευτής δεν είναι κατεργάρης; Όποιος μπλέκει με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες ή μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.
Προσωπικά, δεν θα ευχόμουν το βίαιο θάνατο κανενός - ούτε κάποιου που δυναμικά θα μπορούσε να με βλάψει - αλλά όταν διαβάζω αναρτήσεις σαν την δική σου, δε μπορώ παρά να χαμογελάσω, και σ' ευχαριστώ για το χιούμορ σου (όσο black κι αν θεωρηθεί). Νάσαι καλά!

logos_en_drasei είπε...

Κι εγω με τη σειρα μου τωρα που διαβασα το σχολιο σου ειπα αυθορμητα: "Να ενας ανθρωπος που με καταλαβε επακριβως!" Και ειλικρινα... Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΓΩ (ξερω οτι τα κεφαλαια ενοχλουν στο νετ αλλα θελω να δωσω εμφαση) που με καταλαβες! Τελικα δεν ειναι ευκολο να πιανει κανει τι εννοει καποιος αλλος, πως μπορει να το σκεφτηκε εκεινη τη στιγμη με ποια οπτικη κλπ...γι' αυτο σ' ευχαριστω γιατι με δυο λογια ειπες οσα εκεινη τη στιγμη με σκληρο και μπλακ ισως χιουμορ, μεσα στη φορτιση μου, ηθελα να δηλωσω...

Vintage

Loading...
Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες.

Albert Camus
Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. Έρχεται κάθε μέρα.

Albert Camus
Πολιτικός είναι κάποιος που διαιρεί τους ανθρώπους σε δυο τάξεις: σε υποχείρια και σε εχθρούς.
Νίτσε
"Out of damp and gloomy days, out of solitude, out of loveless words directed at us, conclusions grow up in us like fungusQ one morning they are there , we know not how, and they gaze upon us, morose and gray. Woe to the thinker who is not the gardener but only the soil of the plants that grow in him."

Νίτσε

Το τραγουδι της Μαριας Νεφελης (Ο. Ελυτης)

"Κρίμας το κορίτσι" λένε
το κεφάλι τους κουνάν
Τάχατες για μένα κλαίνε
δε μ'απαρατάν!

Μες στα σύννεφα βολτάρω
σαν την όμορφη αστραπή
κι ό,τι δώσω κι ό,τι πάρω
γίνεται βροχή.

Βρε παιδιά προσέξετέ με
κόβω κι απ'τις δυο μεριές
το πρωί που δε μιλιέμαι
βρίζω Παναγιές

και το βράδυ όπου κυλιέμαι
στα γρασίδια καθενού
λες και κονταροχτυπιέμαι
ντρούγκου-ντρούγκου-ντρου

Τη χαρά δε τη γνωρίζω
και τη λύπη την πατώ
σαν τον άγγελο γυρίζω
πάνω από τον γκρεμό

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Fly me to the moon

Αγαπημένα Στέκια

Follow by Email

Μπήκαν στο ράφι

'Εχουμε επισκέψεις!

Forum για Bloggers

image

Ελα και στην twitter παρεα μας

" Η πιο αξιόλογη επαναστατική φιλοδοξία είναι να δω τον άνθρωπο απελευθερωμένο από την αλλοτρίωσή του"
Τσε Γκεβάρα