Τα πνευματικα δικαιωματα των ποιηματων και των κειμενων ειναι κατοχυρωμενα.

"Είμαι αναρχικός, και ο αναρχικός είναι ένας άνθρωπος με συνοχή (πνευματική ειρήνη, η ηρεμία, η εξοχή, να δουλεύεις το λιγότερο δυνατό, όσο είναι απαραίτητο για να μπορείς να ζεις, να απολαμβάνεις την ομορφιά, τον ήλιο. Να απολαμβάνεις τη ζωή με κεφαλαία, τώρα υπάρχει η ζωή με πεζά). Είναι το να έχεις μια προσωπική θεώρηση. Να εφαρμόζεις τις ιδέες σου στην καθημερινότητα στο μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς να περιμένεις μέχρι να γίνει η επανάσταση. Αυτό μπορεί να το κάνει ο αναρχικός τώρα. Είναι μια φιλοσοφική θεώρηση, είναι μια κατάσταση πνεύματος, μια στάση ζωής. Πιστεύω πως αυτή η κοινωνία είναι πολύ άσχημα οργανωμένη, τόσο κοινωνικά όσο και πολιτικά και οικονομικά. Πρέπει να την αλλάξουμε εντελώς. Η αναρχία επικαλείται μια ζωή εντελώς διαφορετική. Με την αναρχία, προσπαθούμε να ζούμε αυτή την ουτοπία λίγο λίγο κάθε μέρα."

Abel Paz

Τρίτη, 22 Ιουνίου 2010


Ευχαριστιες!

Καταρχην πρεπει να σας πω οτι σημερα, φιλοι μου, ειναι τα γενεθλια μου (ναι ναι σαν σημερα βγηκα εγω και μετα το καλουπι εσπασε!). Γιορταζω, λοιπον, αν και ουσιαστικα θα το γιορτασω και στην πραξη μαλλον μεσα στην επομενη εβδομαδα μιας και ενα δυσαρεστο γεγονος, απο αυτα που ονομαζουμε απροοπτα, δε μου επιτρεπει να το κανω τωρα. Το σημαντικο ειναι πανω απο ολα υγεια, να ειμαστε καλα φιλοι μου και ολα μα ολα τα υπολοιπα ειναι στο χερι μας να τα προσπαθησουμε, να τα παλεψουμε μεχρι τελους και ο,τι βγει. Ειμαστε εδω, ειμαστε γεροι (αν και πολυ αγχωδης η συγγραφεας του παροντος, με συχνες ταχυκαρδιες και τα συναφη αλλα το παλευει), ειμαστε δυνατοι και αυτο ειναι τελικα που μετραει! Μην το ξεχνατε αυτο ποτε, μην αφηνετε τις καθημερινες σκοτουρες να μπαινουν εμποδιο στη χαρα της ζωης. Βρισκεται παντου και την εκτιμαει κανεις, δυστυχως, μονο οταν κινδυνευει να τη χασει η οταν μπαινει στον κοπο να δει αλλιως τα πραγματα...Οι δυσκολιες ειναι πολλες, κι εγω παραπονιεμαι, κι εγω οργιζομαι (ποσες φορες εξαλλου δε σας εχω κουρασει και με τα δικα μου), κι εγω στεναχωριεμαι και τα βαζω ολα μεσα μου... Αλλα ειμαι ενας υγιης ανθρωπος με δυνατοτητες και ευκαιριες που σιγουρα θα βρεθουν στο διαβα του αργα η γρηγορα και δε θελω να θυσιασω τη ζωη μου στο βωμο του αγχους και της καθημερινοτητας! Προσπαθω τουλαχιστον και το ιδιο ζητω να κανετε κι εσεις! Μετα απο αυτο το γνωστο στους παλιους μου αναγνωστες λογιδριο περι ζωης (μιας και δεν ειναι η πρωτη φορα που τα λεω ολα αυτα), θα ηθελα να ευχαριστησω μεσα απο την καρδια μου τον φιλο μου κατοχο του blog ΟΝΕΙΡΟΚΟΥΤΙ για την πολυ ομορφη αναρτηση που μου αφιερωσε σημερα για τα γενεθλια μου, οπως και τη φιλη μου κατοχο του blog Mamma El
για το βραβειο που μου χαρισε! Θελω ομως να ευχαριστησω και ολους εσας που με στηριζετε στην προσπαθεια αυτου του ιστολογιου το οποιο ξεκινησα με ορεξη και αγαπη θελοντας να τα πω, να ξεσπασω, να τα μοιραστω, να συζητησω. Ευχαριστω πολυ λοιπον για τη συμμετοχη σας και για την ομορφη παρεα που εχετε δημιουργησει, να ειστε καλα! Καπου εδω, ομως, σταματω γιατι ετσι οπως εχω παρει φορα θα αρπαξω τη βουρτσα των μαλλιων, θα τρεξω στον καθρεφτη του μπανιου και θα ευχαριστησω τον Θεο, τους γονεις κλπ κλπ για το ανυπαρκτο οσκαρ...Ξερετε, γνωστη η σκηνη! Θα ηθελα να σας ενημερωσω πως εξαιτιας του απροοπτου που λεγαμε παραπανω θα πρεπει να λειψω απο αυριο ως την Κυριακη κι εκει οπου θα ειμαι μαλλον δε θα εχω internet...Το ξερω οτι θα σας λειψω :) Υπομονη για 5 μερες και θα τα ξαναπουμε. Ως τοτε θα σας παραπεμψω ξανα σε παλιοτερες αναρτησεις, κυριως για οσους προστεθηκαν τωρα στην παρεα μας, ωστε να γνωρισετε καλυτερα το παρον ιστολογιο και την αρθρογραφο του (τρομαρα μου!). Το βραβειακι ειναι το παρακατω:

το οποιο και θα παραδωσω κι εγω με τη σειρα μου κατα τους blogoκανονες στους παρακατω blogoφιλους μου:

...Nostalgiane...*

Irene La Gamatius
Creep

Marouli 
 
Γυναικειες ... Σταχτες

κατάδικο
  
adamhbl
  
Ονειροπαγίδα

Αυτα φυσικα προς το παρον γιατι οπως σας ειπα θα ακολουθησουν και αλλα προς αλλους με την επιστροφη μου!

18 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Χρόνια πολλά, χρόνια καλά!!

καλή απόδραση και καλή επιστροφή :)

logos_en_drasei είπε...

Ευχαριστω πολυ!! Θα τα ξαναπουμε συντομα!!

Sotiris είπε...

Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
ΥΓ:Τα σπάνε όλα τα μοναχοπαίδια να ξές..!!!:P

logos_en_drasei είπε...

Ευχαριστω πολυ!!! Λες ε; Ε, για να το λες ετσι θα ειναι! ;)

Άδικη Κατάρα είπε...

Καλησπέρα...
Βρήκα τυχαία το Blog σου και μου έκανε εντύπωση, πολύ ενδιαφέρον.

Εύχομαι κι εγώ χρόνια πολλά και να έχεις ό,τι επιθυμείς...

Φιλιά

Άδικη Κατάρα

Creep είπε...

Πραγματικά δεν το περίμενα. Το μπλογκ σου το γνωρίζω λίγο καιρό, εσύ το δικό μου ακόμα λιγότερο.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. :)
Φιλάκια. :))

Creep είπε...

Και φυσικά χρόνια πολλά! Μην το ξεχάσω!!!
Να τα χιλιάσεις!

logos_en_drasei είπε...

Αγαπητη Άδικη κατάρα: Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια! Να εισαι καλα κι εσυ ο,τι ποθεις! Χαρηκα πολυ που ηρθες στην παρεα μας!!! :))

Creep μου: το ιστολογιο σου μου αρεσει πολυ και ειναι και στη λιστα με τα αγαπημενα μου! Οποτε...καλοριζικο το βραβειακι, σου αξιζει! Ευχαριστω και για τα χρονια πολλα, να σαι καλα και ο,τι επιθυμεις!! :)

Nostalgiane είπε...

Χρόνια σου πολλάαααααα...! Εύχομαι γαλήνη, ευημερία και έμπνευση για τους καιρούς που έρχονται. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι, το εκτιμώ. Καλή... απόδραση, να περάσεις πολύ πολύ όμορφα... Θα τα πούμε σύντομα! Πολλά φιλιά!

logos_en_drasei είπε...

Nostalgiane μου να 'σαι καλα, πολυ ομορφες οι ευχες σου! Ανταποδιδω! Το βραβειακι σου το εδωσα με ολη μου την καρδια γιατι το ιστολογιο σου μου αρεσει πραγματικα! Να 'σαι καλα! :)

Emperor είπε...

Νά'μαι και γω λοιπόν. Επίσκεψη φιλοφρόνησης την καταλληλότερη στιγμή. Χρόνια Πόλλά κι'όπως τα θες! :-)

the elf at bay είπε...

Χρόνια σου πολλά με ουσία και κέφι. Θα τα λέμε!

stavroulazerva είπε...

Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις!!!!!!!

sykaki είπε...

είχα την εντυπωση οτι είχα αφησει σχόλιο χιχιχιχιχι
οπως και να έχει χρόνια πολα και σε ευχαριστω για το βραβειακι για το γυναικειο μπλογκ.. σε περιμενουμε με χαρα στα μέρη μαςςς

sykaki είπε...

ααααααααααα στειλε μου ενα μειλ αγαπημενη να σου πρτεινω κατι που θελω,,
didica92@gmail.com

περιμενωωωω :P

scepticusbatsicus είπε...

Χρόνια καλααά !

greendim είπε...

Πολύχρονη!

logos_en_drasei είπε...

Emperor: Σωστο timing! :) Συγγνωμη που αργησα να απαντησω αλλα μολις σημερα επεστρεψα! Ευχαριστω πολυ!!

Elf: Ευχαριστω πολυ για τις ευχες, θα χαρω πολυ να τα λεμε!!

Stavroula: Ευχαριστω πολυ, να 'σαι καλα!! :)

sykaki: Ευχαριστω πολυ κι εσυ ο,τι επιθυμεις! Το βραβειακι το αξιζει το blog σου! Θα σου στειλω mail αμεσως μετα.

scepticusbatsicus: Ευχαριστω πολυ! Ανταποδιδω! :)

greendim: Σ' ευχαριστω πολυ κι εσυ ο,τι επιθυμεις!

Vintage

Loading...
Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες.

Albert Camus
Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. Έρχεται κάθε μέρα.

Albert Camus
Πολιτικός είναι κάποιος που διαιρεί τους ανθρώπους σε δυο τάξεις: σε υποχείρια και σε εχθρούς.
Νίτσε
"Out of damp and gloomy days, out of solitude, out of loveless words directed at us, conclusions grow up in us like fungusQ one morning they are there , we know not how, and they gaze upon us, morose and gray. Woe to the thinker who is not the gardener but only the soil of the plants that grow in him."

Νίτσε

Το τραγουδι της Μαριας Νεφελης (Ο. Ελυτης)

"Κρίμας το κορίτσι" λένε
το κεφάλι τους κουνάν
Τάχατες για μένα κλαίνε
δε μ'απαρατάν!

Μες στα σύννεφα βολτάρω
σαν την όμορφη αστραπή
κι ό,τι δώσω κι ό,τι πάρω
γίνεται βροχή.

Βρε παιδιά προσέξετέ με
κόβω κι απ'τις δυο μεριές
το πρωί που δε μιλιέμαι
βρίζω Παναγιές

και το βράδυ όπου κυλιέμαι
στα γρασίδια καθενού
λες και κονταροχτυπιέμαι
ντρούγκου-ντρούγκου-ντρου

Τη χαρά δε τη γνωρίζω
και τη λύπη την πατώ
σαν τον άγγελο γυρίζω
πάνω από τον γκρεμό

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Fly me to the moon

Αγαπημένα Στέκια

Follow by Email

Μπήκαν στο ράφι

'Εχουμε επισκέψεις!

Forum για Bloggers

image

Ελα και στην twitter παρεα μας

" Η πιο αξιόλογη επαναστατική φιλοδοξία είναι να δω τον άνθρωπο απελευθερωμένο από την αλλοτρίωσή του"
Τσε Γκεβάρα