Τα πνευματικα δικαιωματα των ποιηματων και των κειμενων ειναι κατοχυρωμενα.

"Είμαι αναρχικός, και ο αναρχικός είναι ένας άνθρωπος με συνοχή (πνευματική ειρήνη, η ηρεμία, η εξοχή, να δουλεύεις το λιγότερο δυνατό, όσο είναι απαραίτητο για να μπορείς να ζεις, να απολαμβάνεις την ομορφιά, τον ήλιο. Να απολαμβάνεις τη ζωή με κεφαλαία, τώρα υπάρχει η ζωή με πεζά). Είναι το να έχεις μια προσωπική θεώρηση. Να εφαρμόζεις τις ιδέες σου στην καθημερινότητα στο μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς να περιμένεις μέχρι να γίνει η επανάσταση. Αυτό μπορεί να το κάνει ο αναρχικός τώρα. Είναι μια φιλοσοφική θεώρηση, είναι μια κατάσταση πνεύματος, μια στάση ζωής. Πιστεύω πως αυτή η κοινωνία είναι πολύ άσχημα οργανωμένη, τόσο κοινωνικά όσο και πολιτικά και οικονομικά. Πρέπει να την αλλάξουμε εντελώς. Η αναρχία επικαλείται μια ζωή εντελώς διαφορετική. Με την αναρχία, προσπαθούμε να ζούμε αυτή την ουτοπία λίγο λίγο κάθε μέρα."

Abel Paz

Σάββατο, 3 Ιουλίου 2010


Κατι για να γραψω...
Ειμαι πανω απο τις κορυφες κιτρινοπρασινων δεντρων και ατενιζω ενα εκατοστο οριζοντα που ξεπροβαλει αναμεσα απο τις πολυκατοικιες. Οχι δεν πεταω, στο μπαλκονι μου καθομαι και σημερα. Απεναντι μου δυο κοριτσια διαβαζουν στο δικο τους μπαλκονι, μαλλον για τη σχολη, κατι το οποιο μου εδωσαν να καταλαβω τα πολλα φυλλαδια που υπαρχουν διασπαρτα τριγυρω τους. "Αχ, δεν μπορω να βλεπω ανθρωπους να διαβαζουν", ειπε ο φιλος μου βλεποντας τες. Δεν εχει πολυ καιρο που τελειωσε την πτυχιακη του, την παρεδωσε και ακομη περιμενει μια απαντηση που μοιαζει να αργει αιωνες. Ο ουρανος εχει αρχισει να μωβιζει στο τελειωμα του, βαμμενος απο τα ιχνη ενος ηλιου που κρυφτηκε πισω απο κτιρια και βουνα. Πουλακια κελαηδουν σε πεισμα των εξατμισεων που καποιοι αρνουνται να φτιαξουν θεωρωντας, προφανως την εκενυριστικη ηχορυπανση που τους ακολουθει, καποιο ειδος μαγκιας. Απο παιδακι...τρομαζα με τον ηχο πειραγμενης εξατμισης, εμοιαζε να γρατσουναει απευθειας τα νευρα μου και με τιναζε επανω. Τοτε εκλαιγα, τωρα απλως βριζω. Αλλοι περνανε με το αμαξι του μπαμπα και το ξενο χιπ χοπ στη διαπασων για να κανουν αισθητη τη σημαντικη υποσταση τους σε ολες τις γειτονιες που εχουν τη χαρα να βρεθουν στο περασμα τους. Αν τους παρατηρησεις οι περισσοτεροι μοιαζουν μεταξυ τους και βασικο τους κοινο στοιχειο ειναι η λεγομενη καγκουρια, λεξη που ξερω πως να χρησιμοποιησω διχως να εχω μαθει την ακριβη της σημασια. Δε φυσαει τοσος αερας οσος θα ηλπιζα με αποτελεσμα εγω, η φιλη μου και ο φιλος μου με τους οποιους καθομαι εδω εξω, να γυαλιζουμε απο τον ιδρωτα. Οι κοπελες μολις μπηκαν μεσα, λες να τελειωσαν το διαβασμα και να ετοιμαζονται για καμια βολτα; Τι ωραια! Εμεις σημερα χασαμε το μπανιο νομιζοντας οτι θα εβρεχε και τελικα μετα τη συννεφια ηρθε το καρκαηλι που λεμε...το οποιο μας βρηκε στην παραλια της Θεσσαλονικης να σεργιανιζουμε ψαχνοντας για τραπεζι. Επειτα σκασαμε στο φαγητο με συμβουλο ενα απο τα 7 θανασιμα αμαρτηματα, τη λαιμαργια που σε συνδυασμο με τη ζεστη μας εκανε να μην μπορουμε να παρουμε τα ποδια μας. Ειδαμε τη Γερμανια να κερδιζει την Αργεντινη με 4-0, σερφαραμε λιγο στο ιντερνετ και καταληξαμε στο μπαλκονι απο οπου και σας γραφω με εναν χυμο σαγκουινι-μανταρινι στο χερι. Ποσο θα θελα να βλεπω τη θαλασσα απεναντι μου...

Δεν ξερω γιατι σας γραφω αφου τιποτε το συνταρακτικο δε συμβαινει, απλως ηθελα. Μια απλη περιγραφη μιας απλης μερας. Το βραδυ θα μεινουμε μεσα, δεν ξερω τι εχει το μενου...ποπ κορν και ταινια (κι ας ειναι Σαββατοβραδο, δεν εχει σημασια), η κατι αλλο; Θα φανει...Εσεις τι θα κανετε αργοτερα;

2 σχόλια:

Marouli είπε...

Η μαγεια κρυβεται στην απλοτητα των πραγματων τα εχουμε ξαναπει αυτα!
Και εγω σπιτι με παρεα το κλιματιστικο και αναποληση μια ομορφης μερας!!

Μαρουλοφιλακια!

logos_en_drasei είπε...

Γεια σου μαρουλακι μου! Τωρα που σου γραφω ειμαι ημιπτωμα στον καναπε μου υστερα απο ενα ταξιδι στην κυρολεξια στην Επανωμη για μπανιο. Εκανα τη χαζομαρα να παω αφαγη και να γυρισω ψωμολυσσασμενη. Ναι, τα εχουμε ξαναπει αυτα και τα ξαναλεμε για οσους δεν εχπυν εμπεδωσει ακομη το μεγαλειο της απλοτητας! Κλιματιστικο...να τι μου λειπει αυτην τη σιγμη. Παω να το αναψω! Ουφφφ! Φιλακια!

Vintage

Loading...
Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες.

Albert Camus
Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. Έρχεται κάθε μέρα.

Albert Camus
Πολιτικός είναι κάποιος που διαιρεί τους ανθρώπους σε δυο τάξεις: σε υποχείρια και σε εχθρούς.
Νίτσε
"Out of damp and gloomy days, out of solitude, out of loveless words directed at us, conclusions grow up in us like fungusQ one morning they are there , we know not how, and they gaze upon us, morose and gray. Woe to the thinker who is not the gardener but only the soil of the plants that grow in him."

Νίτσε

Το τραγουδι της Μαριας Νεφελης (Ο. Ελυτης)

"Κρίμας το κορίτσι" λένε
το κεφάλι τους κουνάν
Τάχατες για μένα κλαίνε
δε μ'απαρατάν!

Μες στα σύννεφα βολτάρω
σαν την όμορφη αστραπή
κι ό,τι δώσω κι ό,τι πάρω
γίνεται βροχή.

Βρε παιδιά προσέξετέ με
κόβω κι απ'τις δυο μεριές
το πρωί που δε μιλιέμαι
βρίζω Παναγιές

και το βράδυ όπου κυλιέμαι
στα γρασίδια καθενού
λες και κονταροχτυπιέμαι
ντρούγκου-ντρούγκου-ντρου

Τη χαρά δε τη γνωρίζω
και τη λύπη την πατώ
σαν τον άγγελο γυρίζω
πάνω από τον γκρεμό

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Fly me to the moon

Αγαπημένα Στέκια

Follow by Email

Μπήκαν στο ράφι

'Εχουμε επισκέψεις!

Forum για Bloggers

image

Ελα και στην twitter παρεα μας

" Η πιο αξιόλογη επαναστατική φιλοδοξία είναι να δω τον άνθρωπο απελευθερωμένο από την αλλοτρίωσή του"
Τσε Γκεβάρα