Τα πνευματικα δικαιωματα των ποιηματων και των κειμενων ειναι κατοχυρωμενα.

"Είμαι αναρχικός, και ο αναρχικός είναι ένας άνθρωπος με συνοχή (πνευματική ειρήνη, η ηρεμία, η εξοχή, να δουλεύεις το λιγότερο δυνατό, όσο είναι απαραίτητο για να μπορείς να ζεις, να απολαμβάνεις την ομορφιά, τον ήλιο. Να απολαμβάνεις τη ζωή με κεφαλαία, τώρα υπάρχει η ζωή με πεζά). Είναι το να έχεις μια προσωπική θεώρηση. Να εφαρμόζεις τις ιδέες σου στην καθημερινότητα στο μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς να περιμένεις μέχρι να γίνει η επανάσταση. Αυτό μπορεί να το κάνει ο αναρχικός τώρα. Είναι μια φιλοσοφική θεώρηση, είναι μια κατάσταση πνεύματος, μια στάση ζωής. Πιστεύω πως αυτή η κοινωνία είναι πολύ άσχημα οργανωμένη, τόσο κοινωνικά όσο και πολιτικά και οικονομικά. Πρέπει να την αλλάξουμε εντελώς. Η αναρχία επικαλείται μια ζωή εντελώς διαφορετική. Με την αναρχία, προσπαθούμε να ζούμε αυτή την ουτοπία λίγο λίγο κάθε μέρα."

Abel Paz

Τρίτη, 14 Σεπτεμβρίου 2010


Kyriakatiko Sxoleio Metanastwn
Mε αφορμή την απεργία των σιδηροδρομικών, η οποία πραγματοποιείται, παρά το ότι κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική.
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δούλεψε ακούραστα μέσα στο καλοκαίρι,
ετοιμάζοντας την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ. Ο υπουργός Υποδομών, Δ. Ρέππας,
ανέλαβε να ετοιμάσει το σχέδιο «εξυγίανσης». Δηλαδή το πώς οι
εργαζόμενοι θα χάσουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιούμε το πιο φτηνό
μεταφορικό μέσο και πώς θα περικοπούν θέσεις εργασίας, ώστε τα κέρδη του
ιδιώτη, που θα αγοράσει τον ΟΣΕ, να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερα.




Διάλυση

Έτσι η κυβέρνηση προχωράει στο κλείσιμο των 2/3 του σιδηροδρομικού
δικτύου. Με εξαίρεση τον... κεντρικό άξονα
Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη-Προμαχώνας, και τις Προαστιακές
γραμμές, καταργούνται το δίκτυο Πελοποννήσου, το τοπικό δίκτυο
Αθήνα-Λιανοκλάδι-Στυλίδα, το Θεσσαλικό δίκτυο, το δίκτυο της Δυτικής
Μακεδονίας και το δίκτυο Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Και δεν φτάνει το κλείσιμο των δικτύων, αλλά η κυβέρνηση προχωράει και
στην ιδιωτικοποίηση των νέων επεκτάσεων των γραμμών του Προαστιακού και
των εμπορευματικών κέντρων του ΟΣΕ. Δηλαδή τα «φιλέτα» του οργανισμού.
Σύμφωνα πάντα με το σχέδιο νόμου, καταργούνται επιπλέον οργανικές θέσεις
με συνταξιοδότηση και υποχρεωτική μετάταξη 2.200 σιδηροδρομικών.
Συγκεκριμένα θα αποχωρήσουν 744 εργαζόμενοι από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 1.600
από ΟΣΕ-ΕΔΙΣΥ, κατεβάζοντας τις οργανικές θέσεις από 9.340, που είναι
σήμερα, στις 4.000. Και βέβαια συνεχίζεται η μείωση των μισθών, αφού τα
επιδόματα, τα οποία σήμερα αποτελούν το 100% του μισθολογικού κλιμακίου,
μειώνονται στο 10%.




Η κυβέρνηση προσπαθεί να μας πείσει ότι για όλα φταίνε τα χρέη του ΟΣΕ
που αγγίζουν τα 10 δισ. ευρώ και ότι κύρια αιτία αυτού του χρέους είναι
το πλεονάζον προσωπικό. Με πρόσχημα πάντα τα χρέη, θα παραδοθεί στο
Δημόσιο, με στόχο να ξεπουληθεί, η τεράστια ακίνητη περιουσία του
Οργανισμού.



Η αλήθεια είναι διαφορετική. Η κυβέρνηση θέλει να επιβάλει τα μέτρα που
προβλέπονται από το μνημόνιο και τα δήθεν χρέη του ΟΣΕ είναι το ψεύτικο
πρόσχημα που χρησιμοποιεί. Τα 7,7 δισ. ευρώ είναι οφειλές του Δημοσίου
στον ΟΣΕ για τις υποδομές και το 1,7 δισ. οφειλές επίσης του Δημοσίου
στον ΟΣΕ για επιδότηση εισιτηρίων και άγονων γραμμών. Επίσης, κανείς δεν
καταλαβαίνει από πού προκύπτει το πλεονάζον προσωπικό σε έναν οργανισμό
που κοντεύει να κλείσει 20ετία χωρίς να έχει κάνει πρόσληψη και πόσο
πλεονάζον είναι ένα προσωπικό που του οφείλονται 20.000 ημέρες ρεπό.




Ο ΟΣΕ αποτελεί αυτή τη στιγμή την έναρξη της προσπάθειας να
ιδιωτικοποιηθούν όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το χτύπημα στις
εργασιακές σχέσεις και τους μισθούς των εργαζομένων του, αν περάσει, θα
εφαρμοστεί και στα λεωφορεία, στα τρόλεϊ, στον ηλεκτρικό. Τα συνδικάτα
των μέσων μαζικής μεταφοράς μετά από κοινή σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε
το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου, αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν
5ωρη στάση εργασίας το πρώτο 10ήμερο του Σεπτέμβρη και κοινή συνέντευξη
Τύπου στη ΔΕΘ.




Απάντηση

Σύμμαχοι της κυβέρνησης σε αυτή την προσπάθεια είναι τόσο η ΝΔ, όσο και η
ακροδεξιά. Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Κ. Αϊβαλιώτης έσπευσε πρώτος απ’ όλους
να καταδικάσει τις δηλώσεις συνδικαλιστών του ΟΣΕ, που προειδοποίησαν
ότι θα κάψουν το πρώτο ιδιωτικό βαγόνι που θα βγει στην κυκλοφορία.




Σε όλους αυτούς μια απάντηση αξίζει από τη μεριά μας. Καταρχήν να
στηρίξουμε τις κινητοποιήσεις των συνδικάτων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Με αγώνες να τους αναγκάσουμε να πάρουν το δήθεν σχέδιο εξυγίανσης του
ΟΣΕ και το μνημόνιό τους και να μας αδειάσουν τη γωνιά. Δεν θέλουμε να
γίνουμε Βρετανία, όπου η ιδιωτικοποίηση είχε σαν αποτέλεσμα να
πολλαπλασιαστούν τα ατυχήματα στα τρένα. Θέλουμε φτηνό σιδηρόδρομο για
το λαό, να μπορούμε να ταξιδεύουμε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και θέλουμε
εργαζόμενους στους δημόσιους οργανισμούς που δεν θα είναι εξαθλιωμένοι,
ώστε να μπορούν να μας παρέχουν ασφαλή ταξίδια και τις καλύτερες
υπηρεσίες. Και αν χρειαστεί, για να τα εξασφαλίσουμε όλα αυτά, θα
κάψουμε μαζί με τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ το πρώτο ιδιωτικό βαγόνι.

του Θοδωρή Πατσατζή
Πηγη:http://www.dea.org.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2975&Itemid=42

1 σχόλιο:

Sotiris είπε...

Εννοείτε ότι θα διαφωνήσω πάλι ως αντιδραστικό στοιχείο..

Πρόσεξε να δεις:

"Και βέβαια συνεχίζεται η μείωση των μισθών, αφού τα
επιδόματα, τα οποία σήμερα αποτελούν το 100% του μισθολογικού κλιμακίου,
μειώνονται στο 10%."

"Η κυβέρνηση προσπαθεί να μας πείσει ότι για όλα φταίνε τα χρέη του ΟΣΕ
που αγγίζουν τα 10 δισ. ευρώ..."

"Η αλήθεια είναι διαφορετική. Η κυβέρνηση θέλει να επιβάλει τα μέτρα που
προβλέπονται από το μνημόνιο και τα δήθεν χρέη του ΟΣΕ είναι το ψεύτικο
πρόσχημα που χρησιμοποιεί. Τα 7,7 δισ. ευρώ είναι οφειλές του Δημοσίου
στον ΟΣΕ για τις υποδομές και το 1,7 δισ. οφειλές επίσης του Δημοσίου
στον ΟΣΕ για επιδότηση εισιτηρίων και άγονων γραμμών. Επίσης, κανείς δεν
καταλαβαίνει από πού προκύπτει το πλεονάζον προσωπικό σε έναν οργανισμό
που κοντεύει να κλείσει 20ετία χωρίς να έχει κάνει πρόσληψη και πόσο
πλεονάζον είναι ένα προσωπικό που του οφείλονται 20.000 ημέρες ρεπό."

Τα παραπάνω αναφέρονται από την "πηγή"

...
...

Αλλά:

Φυσικά τα χρέη του ΟΣΕ αντιστοιχούν σε ποσά που πρέπει να δώσει το κράτος αφού ο ΟΣΕ είναι κρατική επιχείρηση. Λειτουργικά έξοδα λέγονται...

Ο ΟΣΕ παρότι κρατικό μονοπώλιο στα τόσα χρόνια λειτουργίας του δεν κατάφερε ποτέ να βγάλει ούτε ένα ευρώ κέρδος..πράγμα αδιανόητο για οποιαδήποτε μονοπώλιο παγκοσμίως..
Δεν μιλαμε απλά για στρέβλωση της αγοράς αλλά για παγκόσμιο φαινόμενο που μπορεί να συμβεί μόνο σε αυτή την χώρα!

Επίσης το προσωπικό είναι πλεονάζον γιατί σκέψου την απλή περίπτωση του γραφικού τύπου στον σταθμό με το κόκκινο και πράσινο ταμπελάκι..ρυθμίζει την κυκλοφορία των τρένων..μόνο που η κυκλοφορία ρυθμίζεται ηλεκτρονικά πλέον..απλά ο τύπος όντας δημόσιος υπάλληλος είναι αδύνατον να απολυθεί και όντας αμόρφωτος είναι αδύνατον να κάνει οτιδήποτε άλλο..
Οπότε και οι μετατάξεις έχουν λογική..

Επίσης ρώτα να μάθεις τί μισθούς παίρνουνε στον ΟΣΕ..
Αν κανείς άλλος εργαζόμενος παίρνει έξτρα +100% από επιδόματα..
(1200+1200=2400..σε απλά μαθηματικά..και μπορεί να βάζω και λίγα σαν αρχικό μισθο..την ώρα που στον ιδιωτικό τομέα δουλεύει ο κόσμος με 700 και 800 ευρώ..)

Φυσικά ο συνδικαλιστικός λαϊκισμός χωρίς καμία λογική βάση πλεονάζει στο κείμενο..
--
Και στην τελική ας γίνουν και 2-3 ακόμα σιδηροδρομικές εταιρίες να δουλέψει και κάνας άλλος και κάνας νέος σε αυτή την χώρα..!!

Εγώ προσωπικά σαν νέος άνθρωπος δεν θέλω να συνεχισει η χώρα μου να είναι χώρα δημοσίων υπαλλήλων!έλεος πλέον..

Vintage

Loading...
Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες.

Albert Camus
Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. Έρχεται κάθε μέρα.

Albert Camus
Πολιτικός είναι κάποιος που διαιρεί τους ανθρώπους σε δυο τάξεις: σε υποχείρια και σε εχθρούς.
Νίτσε
"Out of damp and gloomy days, out of solitude, out of loveless words directed at us, conclusions grow up in us like fungusQ one morning they are there , we know not how, and they gaze upon us, morose and gray. Woe to the thinker who is not the gardener but only the soil of the plants that grow in him."

Νίτσε

Το τραγουδι της Μαριας Νεφελης (Ο. Ελυτης)

"Κρίμας το κορίτσι" λένε
το κεφάλι τους κουνάν
Τάχατες για μένα κλαίνε
δε μ'απαρατάν!

Μες στα σύννεφα βολτάρω
σαν την όμορφη αστραπή
κι ό,τι δώσω κι ό,τι πάρω
γίνεται βροχή.

Βρε παιδιά προσέξετέ με
κόβω κι απ'τις δυο μεριές
το πρωί που δε μιλιέμαι
βρίζω Παναγιές

και το βράδυ όπου κυλιέμαι
στα γρασίδια καθενού
λες και κονταροχτυπιέμαι
ντρούγκου-ντρούγκου-ντρου

Τη χαρά δε τη γνωρίζω
και τη λύπη την πατώ
σαν τον άγγελο γυρίζω
πάνω από τον γκρεμό

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Fly me to the moon

Αγαπημένα Στέκια

Follow by Email

Μπήκαν στο ράφι

'Εχουμε επισκέψεις!

Forum για Bloggers

image

Ελα και στην twitter παρεα μας

" Η πιο αξιόλογη επαναστατική φιλοδοξία είναι να δω τον άνθρωπο απελευθερωμένο από την αλλοτρίωσή του"
Τσε Γκεβάρα