Τα πνευματικα δικαιωματα των ποιηματων και των κειμενων ειναι κατοχυρωμενα.

"Είμαι αναρχικός, και ο αναρχικός είναι ένας άνθρωπος με συνοχή (πνευματική ειρήνη, η ηρεμία, η εξοχή, να δουλεύεις το λιγότερο δυνατό, όσο είναι απαραίτητο για να μπορείς να ζεις, να απολαμβάνεις την ομορφιά, τον ήλιο. Να απολαμβάνεις τη ζωή με κεφαλαία, τώρα υπάρχει η ζωή με πεζά). Είναι το να έχεις μια προσωπική θεώρηση. Να εφαρμόζεις τις ιδέες σου στην καθημερινότητα στο μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς να περιμένεις μέχρι να γίνει η επανάσταση. Αυτό μπορεί να το κάνει ο αναρχικός τώρα. Είναι μια φιλοσοφική θεώρηση, είναι μια κατάσταση πνεύματος, μια στάση ζωής. Πιστεύω πως αυτή η κοινωνία είναι πολύ άσχημα οργανωμένη, τόσο κοινωνικά όσο και πολιτικά και οικονομικά. Πρέπει να την αλλάξουμε εντελώς. Η αναρχία επικαλείται μια ζωή εντελώς διαφορετική. Με την αναρχία, προσπαθούμε να ζούμε αυτή την ουτοπία λίγο λίγο κάθε μέρα."

Abel Paz

Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011

Ο μικρος πριγκιπας μιλαει για το χρεος

Χωρις κανενα προσον και με πληρη αγνοια επι της διοικησεως ενος κρατους θελω να εκφραστω γιατι θα σκασω, μονο γι' αυτο!

Το σιχαινομαι οταν μου βγαινει αυθορμητα να μιλησω για πολιτικα θεματα. Το σιχαινομαι για πολλους λογους. Γιατι νιωθω οτι κανω σβουρες γυρω απο τον αξονα μου και γυρω απο αυτονοητα επαναλαμβανομνα θεματα. Γιατι εχει καταντησει σαπουνοπερα το θεματακι. Γιατι εχει καταντησει απλα αηδια, πως να το κανουμε. Θα βαλω ενα κουιζ πριν πω τις σκεψεις που περνανε απο το μυαλο μου με διαφορες αφορμες. Ποιος αντικειμενικος (το τονιζω) θυμαται να μου πει εναν πρωθυπουργο, η εστω υπουργο που να ειχε στο μυαλο του μπροστα και πανω απο ολα το καλο του κοσμου εμπρακτως; Τον θελω ονομαστικα και με επιχειρηματα! Δυσκολο κουιζ, το ξερω, αλλα κατι θα βρειτε, δεν μπορει...

Χτες που λετε εφερε και παλι η κουβεντα εκει που καθομασταν ωραια και καλα για εναν καφε τα πολιτικα στο προσκηνιο. Σα να χαζεψα λοιπον καποια στιγμη απο την απογνωση και αρχισα να μιλαω οπως θα μιλουσε ο μικρος πριγκιπας για την οικονομια της χωρα  .Εχετε εικονα;


Εγω λοιπον, εξακολουθω να πιστευω οτι λεφτα υπηρχαν και θα εβρισκαν ακομη και τωρα αν τα επαιρναν απο εκει που πρεπει και οχι απο εμας! Τι θα εκανες εσυ για να μη φτασουμε στο χρεος, θα ρωτουσε κανεις...Μεσα σε ολα; Απλως...ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΛΕΒΑ. Μονο τα λεφτα που εχουν φαγωθει σε γνωστα και αγνωστα σκανδαλα αν μαζεψουμε σουμα, τα πιασαμε τα λεφτα μας! Τωρα που εχουμε χρεωθει τι θα εκανες; Θα ρωτουσε καποιος αλλος. ΘΑ ΕΚΟΒΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ κι εφοσον θα ημουν κι εγω ενας απο αυτους θα εκοβα κι απο μενα. Αλλα θα εκοβα κανονικα, οχι κοροιδιες! Εχουν σκεφτει ποτε οι βουλευτες κι ολο το πολιτικο συναφι να βγαζει το μηνα με 600 κι 700 ευρω (που τωρα λεμε κι ευχαριστω αν τα παρουμε κι αυτα); Ε, λοιπον τοσα θα εκοβα! Θα επαιρναν οσα και οι υπολοιποι κι ο,τι περισσευε ας πηγαινε για το χρεος! Μαζευε κι ας ειναι και ρωγες δε λενε; Μετα εχουμε και κατι μεγαλοεπιχειρηματιες του κερατα εδω στην Ελλαδα, ονοματα δε λεμε "υποληψεις" δε θιγουμε...Θα τους φορολογουσα αναλογα με τα εσοδα τους (στην κυριολεξια) και θα επαιρνα απο εκεινους ενα ποσο καθε μηνα για να βουλωσω τις τρυπες που ανοιξαν ομοιοι μου κι ομοιοι τους. Ενσταση θα πει καποιος. Με ποιο δικαιωμα θα το εκανες αυτο, ειναι αυθαιρετο. Δεν ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν τα λεφτα τους, τα βγαζουν οι ιδιοι απο τις επιχειρησεις τους, δεν τους τα δινει το κρατος και δεν τα εχουν κλεψει! Χεστηκα ειναι η απαντηση! Κι εγω δουλευω για να μου δωσουν υπολειμματα απο ψιχουλα, δεν τα εχω κλεψει, κι ομως τα 700 μπορει να γινουν και 500. Γι' αυτον τον λογο πολυ απλα χεστηκα! Η λογικη ειναι απλη. Δεν ξερουν τι εχουν; Θα δωσουν! Δεν εχω τιποτε; Δε θα δωσω! Οσο για το αν τα εκλεψαν εκεινοι κι αν εχουν παρε δωσε η οχι με το κρατος αυτο ας το αφησουμε καλυτερα! Ναι, θα πει ενας αλλος, αλλα μετα θα φυγουν απο τη χωρα, θα παρουν και τις επιχειρησεις τους κι αντε γεια! Ναι ε; Εκβιασμους λοιπον; Ε θα τους περιορισω με το ζορι μεσα στην Ελλαδα με νομο! Ετσι, επειδη μπορω! Κι επειδη γουσταρω! Φασιστικο; Χμμμ για να σκεφτω... Με εκλεψαν, με κοροιδεψαν, μου κατεστρεαν τη ζωη, μου στερησαν το δικαιωμα να ονειρευομαι, μου γα...σαν την αξιοπρεπεια, με καταδικασαν στη μιζερια, με εχουν κανει να τρεμω για το αυριο, μου ζητανε κι αλλα, μου κοβουν απο το τιποτε αλλα εκεινοι τρωνε ακομη και τωρα με χρυσα κουταλια...Ε λοιπον οχι φασιστικο! Δικαιο! Δικαιο και τιποτα παραπανω! Αν τωρα δημευσεις και τις παρανομα αποκτηθεισες ιδιοκτησιες...ουουουουουου...παει και το χρεος, πανε ολα! Ναι...Αληθεια...Αυτο θα εκανα...Δε με πιστευετε ε; Δε θα το μαθετε ποτε! Κι ακομη κι αν υπηρχε καποιος που να τολμουσε να κανει το σωστο παλι δε θα το μαθαινατε ποτε. Γιατι; Γιατι πολυ απλα δε θα ηταν πρασινος η μπλε...

Τωρα ψαχνω τιτλο για να ονομασω το παραπανω παραμυθακι...

2 σχόλια:

Free Spirit είπε...

Για πολιτικη αποφευγω να μιλαω. Ο,τι και να πιστευω.. Γιατι τουλαχιστον μεχρι τωρα, οσες φορες εχω προσπαθησει να συζητησω για θρησκειες και πολιτικη, τα λογια μου εχουν χτυπησει σε τοιχους...



Ομως τους χαιρετισμους μου και τα χαμογελα μου θα στα στειλω!
χιχιχι

θα τα λεμε! :)

logos_en_drasei είπε...

Ki ego etsi akrivos niotho! Kai oi anartiseis mou synithos den exoun megali sxesi me to thema akrivos gi' ayton ton logo...Otan mou vgainei kai thelo na po kati sxetiko den ksero ti na protopo kai pos na to ekfraso. Ase pou leo de leo kataligo na ginomai kai grafiki. Xarika polu pou perases! Antapodido!!! :))

Vintage

Loading...
Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες.

Albert Camus
Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. Έρχεται κάθε μέρα.

Albert Camus
Πολιτικός είναι κάποιος που διαιρεί τους ανθρώπους σε δυο τάξεις: σε υποχείρια και σε εχθρούς.
Νίτσε
"Out of damp and gloomy days, out of solitude, out of loveless words directed at us, conclusions grow up in us like fungusQ one morning they are there , we know not how, and they gaze upon us, morose and gray. Woe to the thinker who is not the gardener but only the soil of the plants that grow in him."

Νίτσε

Το τραγουδι της Μαριας Νεφελης (Ο. Ελυτης)

"Κρίμας το κορίτσι" λένε
το κεφάλι τους κουνάν
Τάχατες για μένα κλαίνε
δε μ'απαρατάν!

Μες στα σύννεφα βολτάρω
σαν την όμορφη αστραπή
κι ό,τι δώσω κι ό,τι πάρω
γίνεται βροχή.

Βρε παιδιά προσέξετέ με
κόβω κι απ'τις δυο μεριές
το πρωί που δε μιλιέμαι
βρίζω Παναγιές

και το βράδυ όπου κυλιέμαι
στα γρασίδια καθενού
λες και κονταροχτυπιέμαι
ντρούγκου-ντρούγκου-ντρου

Τη χαρά δε τη γνωρίζω
και τη λύπη την πατώ
σαν τον άγγελο γυρίζω
πάνω από τον γκρεμό

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Fly me to the moon

Αγαπημένα Στέκια

Follow by Email

Μπήκαν στο ράφι

'Εχουμε επισκέψεις!

Forum για Bloggers

image

Ελα και στην twitter παρεα μας

" Η πιο αξιόλογη επαναστατική φιλοδοξία είναι να δω τον άνθρωπο απελευθερωμένο από την αλλοτρίωσή του"
Τσε Γκεβάρα