Τα πνευματικα δικαιωματα των ποιηματων και των κειμενων ειναι κατοχυρωμενα.

"Είμαι αναρχικός, και ο αναρχικός είναι ένας άνθρωπος με συνοχή (πνευματική ειρήνη, η ηρεμία, η εξοχή, να δουλεύεις το λιγότερο δυνατό, όσο είναι απαραίτητο για να μπορείς να ζεις, να απολαμβάνεις την ομορφιά, τον ήλιο. Να απολαμβάνεις τη ζωή με κεφαλαία, τώρα υπάρχει η ζωή με πεζά). Είναι το να έχεις μια προσωπική θεώρηση. Να εφαρμόζεις τις ιδέες σου στην καθημερινότητα στο μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς να περιμένεις μέχρι να γίνει η επανάσταση. Αυτό μπορεί να το κάνει ο αναρχικός τώρα. Είναι μια φιλοσοφική θεώρηση, είναι μια κατάσταση πνεύματος, μια στάση ζωής. Πιστεύω πως αυτή η κοινωνία είναι πολύ άσχημα οργανωμένη, τόσο κοινωνικά όσο και πολιτικά και οικονομικά. Πρέπει να την αλλάξουμε εντελώς. Η αναρχία επικαλείται μια ζωή εντελώς διαφορετική. Με την αναρχία, προσπαθούμε να ζούμε αυτή την ουτοπία λίγο λίγο κάθε μέρα."

Abel Paz

Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011




Δεν εχω καμια σχεση με την αστυνομια. Καλως η κακως ανηκω σε αυτους που αντιπαθουν την πολυ μεγαλη μεριδα των αστυνομικων που ειναι μπατσοι και το εχω κανει σαφες με καθε τροπο. Παρολαυτα δεν μπορω να μην αναφερω καν το θανατο των δυο αστυνομικων που ειναι ενα απο τα τραγικα θεματα των ημερων...Πολλοι απο αυτους που εχουν τη δικη μου ιδεολογια αναφερονται παντα στα θυματα των μπατσων αλλα σε αυτην την περιπτωση δεν ξερω αν θα πουν εστω κι ενα "συλλυπητηρια" για τον χαμο δυο ανθρωπων. Στα ματια μου ειναι ολοι ανθρωποι πανω απ' ολα και μετα απο αυτο ξεχωριζω ιδιοτητες, τι μου ταιριαζει και τι οχι. Ακομη και αν το δω περα απο συναισθηματισμους, αν δεν ξερουμε να ξεχωριζουμε καποια πραγματα γινομαστε σαν αυτους που θα θελαμε να φτυσουμε. Αυτος ηταν ενας προλογος για να καταληξω στο οτι περα απο τη σταση που εχει ο καθενας μας σε καποια θεματα, η ανθρωπια θα επρεπε να ειναι πανω απ' ολα. Τα συλληπητηρια μου λοιπον, τα τοσο ασημαντα, για τους νεους αυτους ανθρωπους που χαθηκαν...

2 σχόλια:

Elpidaanna είπε...

Είναι όντως κρίμα!!! Καλό τους ταξίδι και να ευχηθώ και από εδώ να είναι τα τελευταία θύματα της άγριας εγκληματικότητας της κοινωνίας μας.
Μια απορία έχω όμως και θα τη γράψω επειδή την έχω ακούσει και από αλλού: ποια είναι η ιδεολογία που μας κάνει να είμαστε αντίθετοι από την αστυνομία;; Γιατί δεν ξέρω κάποια ιδεολογία που να παραπέμπει σε πολιτικό σύστημα που να μην έχει αστυνομία...Γιατί δυστυχώς οι άνθρωποι δεν θα έπρεπε να χρειάζονται ούτε καν νόμους αλλά μας είναι απαραίτητοι για να μην γίνουμε περαιτέρω ζούγκλα..
Καλημέρα

logos_en_drasei είπε...

Σαν ανθρωποι σε εναν κοσμο ιδανικο δε θα ηταν καν απαραιτητο να εχουμε νομους οπως ειπες κι εσυ. Η ιδεολογια μου δεν ειναι εναντιον της τηρησης των νομων παρολαυτα εφοσον τους εχουμε τοση αναγκοι εξαιτιας πολλων ανικανων να λειτουργησουν απο μονοι τους στοιχειωδως σωστα. Με βαση λοιπον αυτο το δεδομενο δεν ειμαι και κατα οσων διαφυλαν την ταξη αν και εφοσον κανουν οντως αυτο. Η ιδεολογια μου ειναι αντιθετη ομως με την οποιαδηποτε μορφη καταχρησης οποιασδηποτε μορφης εξουσιας. Ουσιαστικα ειμαι κατα της εξουσιας. Ειναι αποδεδειγμενο οτι πολλοι ανθρωποι που γινονται αστυνομικοι υποπιπτουν δυστυχως σε συμπεριφορες που δειχνουν πως ειναι εντελως ακαταλληλοι για την πραγματικη δουλεια που θα επρεπε να κανει ενας αστυνομικος. Δε λεω οτι ειναι ολοι. Ειναι ομως πολλοι και μαλιστα τοσοι πολλοι που καποιοι ανθρωποι παροτι δεν πιστευουν στα στερεοτυπα,καταληγουν να βγαζουν ενα γενικοτερο συμπερασμα για την ειδικοτητα αυτην. Δεν ειμαι λοιπον κατα συσσωμου του αστυνομικου κλαδου αλλα κατα των αστυνομικων που φερονται σαν μπατσοι. Εγω προσωπικα θα ηθελα να μην χρειαζονται καν. Εφοσον ομως δε ζω στον παραδεισο αλλα σε αυτην την κοινωνια, θα ηθελα τουλαχιστον ολοι (η τουλαχιστον η συντριπτικη πλειοψηφια τους)οι αστυνομικοι να ειναι ανθρωποι καταλληλοι για τη δουλεια του προστατη και οχι τραμπουκοι, αξεστοι και πολλες φορες με φασιστικες αντιληψεις που τους κανουν να φερονται σαν αυτους που θα επρεπε να κυνηγανε. Και τονιζω οτι δεν ειπα ποτε πως ειναι ολοι ετσι. Εχω αντιληφθει ομως οτι ειναι πολλοι περισσοτεροι απ' οσους θα σηκωνε ο τομεας ωστε να μη δημιουργηθουν στερεοτυπα. Αστοχο το σχολιο μου κατω απο αυτην την αναρτηση μιας και η ουσια ειναι το τραγικο συμβαν οποτε δε θελω να σταθουμε σε αυτα. Κι αν τα αναφερω στην αναρτηση ειναι ισα ισα για να κατακρινω οσους στεκονται στις οποιες αντιληψεις τους και κανουν διακρισεις σχετικα με το ποτε θα μιλησουν για μια ανθρωπινη ζωη που χαθηκε.

Vintage

Loading...
Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες.

Albert Camus
Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. Έρχεται κάθε μέρα.

Albert Camus
Πολιτικός είναι κάποιος που διαιρεί τους ανθρώπους σε δυο τάξεις: σε υποχείρια και σε εχθρούς.
Νίτσε
"Out of damp and gloomy days, out of solitude, out of loveless words directed at us, conclusions grow up in us like fungusQ one morning they are there , we know not how, and they gaze upon us, morose and gray. Woe to the thinker who is not the gardener but only the soil of the plants that grow in him."

Νίτσε

Το τραγουδι της Μαριας Νεφελης (Ο. Ελυτης)

"Κρίμας το κορίτσι" λένε
το κεφάλι τους κουνάν
Τάχατες για μένα κλαίνε
δε μ'απαρατάν!

Μες στα σύννεφα βολτάρω
σαν την όμορφη αστραπή
κι ό,τι δώσω κι ό,τι πάρω
γίνεται βροχή.

Βρε παιδιά προσέξετέ με
κόβω κι απ'τις δυο μεριές
το πρωί που δε μιλιέμαι
βρίζω Παναγιές

και το βράδυ όπου κυλιέμαι
στα γρασίδια καθενού
λες και κονταροχτυπιέμαι
ντρούγκου-ντρούγκου-ντρου

Τη χαρά δε τη γνωρίζω
και τη λύπη την πατώ
σαν τον άγγελο γυρίζω
πάνω από τον γκρεμό

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Fly me to the moon

Αγαπημένα Στέκια

Follow by Email

Μπήκαν στο ράφι

'Εχουμε επισκέψεις!

Forum για Bloggers

image

Ελα και στην twitter παρεα μας

" Η πιο αξιόλογη επαναστατική φιλοδοξία είναι να δω τον άνθρωπο απελευθερωμένο από την αλλοτρίωσή του"
Τσε Γκεβάρα