Τα πνευματικα δικαιωματα των ποιηματων και των κειμενων ειναι κατοχυρωμενα.

"Είμαι αναρχικός, και ο αναρχικός είναι ένας άνθρωπος με συνοχή (πνευματική ειρήνη, η ηρεμία, η εξοχή, να δουλεύεις το λιγότερο δυνατό, όσο είναι απαραίτητο για να μπορείς να ζεις, να απολαμβάνεις την ομορφιά, τον ήλιο. Να απολαμβάνεις τη ζωή με κεφαλαία, τώρα υπάρχει η ζωή με πεζά). Είναι το να έχεις μια προσωπική θεώρηση. Να εφαρμόζεις τις ιδέες σου στην καθημερινότητα στο μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς να περιμένεις μέχρι να γίνει η επανάσταση. Αυτό μπορεί να το κάνει ο αναρχικός τώρα. Είναι μια φιλοσοφική θεώρηση, είναι μια κατάσταση πνεύματος, μια στάση ζωής. Πιστεύω πως αυτή η κοινωνία είναι πολύ άσχημα οργανωμένη, τόσο κοινωνικά όσο και πολιτικά και οικονομικά. Πρέπει να την αλλάξουμε εντελώς. Η αναρχία επικαλείται μια ζωή εντελώς διαφορετική. Με την αναρχία, προσπαθούμε να ζούμε αυτή την ουτοπία λίγο λίγο κάθε μέρα."

Abel Paz

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2012



Οπως ηταν αναμενομενο μια μερα σαν τη σημερινη το fecebook βριθει σχολιων και δηλωσεων περι εκλογων και ο,τι αυτες συνεπαγονται. Μιας και τις εκλογες τις σχολιασα χτες με εναν δικο μου τροπο, θα εκφρασω σημερα καποιες σκεψεις μου σχετικα με το facebook μιας και το blog εχει για μενα αυτον ακριβως τον σκοπο, την εκφραση. Το blog λοιπον επελεξα να το δημιουργησω για να μπορω και να εκφραζομαι εκτος των αλλων και ο στοχος ηταν αυτος εξαρχης. Καλως η κακως ειναι κι αυτος ενας τροπος εκφρασης και γι' αυτο οσα λεω παρακατω εχουν ισως σχεση και με το ιστολογιο. Το θεμα παρακατω, λοιπον, εχει να κανει με αυτο ακριβως: Το facebook ως μεσω εκφρασης.

Στην περιπτωση του facebook σκεφτομαι ισως με αντιφατικο τροπο. Απο τη μια θεωρω οτι προκειται για εκουσιο αυτοφακελωμα, μετα σκεφτομαι πως αν δε θες να δειξεις η να πεις κατι δεν το κανεις. Απο τη μια σκεφτομαι οτι βγαινει ο καθενας και λεει το μακρυ του και το κοντο του, οπως κι εγω εξαλλου, χωρις απαραιτητως να μετατρεπει αυτα που λεει και την οποια αγανακτηση που δηλωνει σε πραξεις, οποτε στεκομαστε στον εντυπωσιασμο και αφηνουμε κατα μερος την ουσια. Απο την αλλη ομως απανταω στον εαυτο μου οτι δεν ειναι απαραιτητα κακο να μπορεις να χρησιμοποιεις ενα μεσον αν δε σε χρησιμοποιει εκεινο, προκειμενου να ακουγεται η φωνη σου. Αρκει να μη μενεις εκει. Το θεμα ειναι ποσοι απο εμας που κραζουμε μεσα απο το facebook προχωραμε και λιγο παραπερα; Απο τη μια θεωρω οτι ολα εκει μεσα ειναι εικονικα κι εμεις τα μετατρεπουμε σε πραγματικοτητα ξεχνοντας να ζησουμε στ' αληθεια. Απο την αλλη λεω οτι ειναι πολλα αυτα που μας εχουν αποξενωσει, πραγμα για το οποιο φταιμε πρωτα εμεις, αλλα πλεον δεν ξερουμε που ν' απευθυνθουμε και πώς οποτε ψαχνουμε διεξοδους εκφρασης με καθε τροπο. Ακομη και μεσα απο το facebook. Ειναι λυπηρο μεν αλλα εχει μια αιτια. Οχι δικαιολογια. Αιτια. Οποτε ας ψαξουμε να τη βρουμε, να την καταπολεμησουμε μηπως τελικα ερθουμε πιο κοντα και στην πραγματικοτητα. Το συμπερασμα μου ειναι πως αν κατι το χρησιμοποιεις σωστα και δε σε χρησιμοποιει εκεινο, ισως να μπορεσεις να κανεις και κατι καλο ακομη κι αν προκειται για κατι τοσο εικονικο, για να μην πω fake και γινω αφοριστικη, οσο το facebook. Δεν ειναι παντα κακο να εκφραζεται κανεις αρκει να μη μενει μονο σε αυτο,  οσο μπορει, και αρκει να μην το κανει εκ του ασφαλους περιμενοντας απλως ενα like για να νιωσει περηφανος. Αλλιως θα εγκλωβιστουμε ολοι σε εναν αγωνα μεσω post στις αρχικες σελιδες και οποιος εχει τα πιο πολλα like θα θεωρειται φιλοσοφος απλα και μονο λογω εντυπωσιασμου. Οσο για να ξεκουνηθουμε ομως η να βαλουμε το μυαλο μας να δουλεψει, ουτε λογος. Ισως λοιπον ειναι το πως χρησιμοποιεις κατι καμια φορα που κανει τη διαφορα...

7 σχόλια:

Is Sallos είπε...

....με αλλα λογια μεσα στο συνολικο ιντερνετ λες οτι θα δουμε ηγετες ακολουθους φιλοσοφους αραχτους λαγνους βλαμενους πονηρους.....και μαλλον μπορω να σου αραδιασω ενα σωρο ακομη επιθετα....
Το θεμα σου αν καταλαβα καλα ειναι η πραξη !!!!....ποιος κανει πραξη τα οσα λεει...!!!
Και σαν δραση αυτη καθ αυτη , να βλεπεις και να λαμβανεις την αντιδραση οπως συμβαινει σχεδον αμεσα στον πραγματικο κοσμο .
Να λαμβανεις αμεσα το δουνε και λαβειν.Και ξαφνικα ενω μπορουσες να εχεις την "καταθεση" ,το λαβειν, του αλλου σου κοτσαρανε απο κατω ενα LIKE.. και καθαρισες.
ουτε περιεχομενο ουτε αποψη σκετο λαΪκ ετσι σαν πετρα στο λαιμο σου.Ασε που εδω που βρισκομαστε τωρα στο μπλογκ ο σχολιασμος ακυρωθηκε απο μονος του... φραχτηκε, κοιτα τι λες ακομα και συ στην επικεφαλιδα των σχολιων.....ελευθερα,αποφευγοντας λες.... και μπορει και να εχεις και μετριασμο κι αλλους τοσους φραχτες.. λοιπον ???Τι περιμενεις να ειναι προτροπη ολο αυτο? Και δεν μιλω για το υβρεολογιο... ακομα και τοτε αμα εχεις αποψη το αφηνεις να κρεμεται μονο του και το αντιμετωπιζεις....θα μου πεις το καθε μαλακα που ειναι κακοβουλος τι τον κανεις.... ??? Κατι μπορεις να κανεις παντα αλλα εδω αλλο ειναι το θεμα αλλου θελω να καταληξω. Ειμαστε παλιοι μπλογκερς και εχουμε την εμπειρια αλλα νομιζω οτι εισαι φαουλ σε ενα πραγμα βασικο.Τι ειναι αυτο που κανεις? Ποιος ο σκοπος αυτου που κανεις ?Ειναι κατι που χαρακτιριζει εσενα και σε αντιπροσωπευει?....μην ακουσω πχ αυτο ξερω ,αυτο κανω, και αυτο μ ευχαριστει ειπαμε ειμαστε παλιοι και αυτα τα εχουμε ξεπερασει....καπου υπαρχει δομιμενος ενας στοχος ενα οραμα και λογικα καπως το υποστιριζεις ολο αυτο. Δηλαδη οταν για επικεφαλιδα βλεπεις ως αναγνωστης ολον αυτον τον αχταρμα....Κοινωνια τεχνη πολιτικη αναρχια.... τι πας και λες??? Δηλαδη αν ειχα εναν ανθρωπο μπροστα μου που ειχε απο μονος του μια σταθερη θεση που να την υποστηριζει εμπρακτα για καθε ενα απο αυτα τα περιεχομενα η κατηγοριες ..... αυτος ο ανθρωπος μαλλον θα ηταν παραφρων και ακαταληλος για παρεα.Δεν παει νερο και φωτια μαζι. Εκτος και αν....αλλα δεν το λες καθαρα...και μ αλλα λογια εισαι ενα περοδικο ενα μαγκαζινο που ειναι και νεα ταση, ποικιλης υλης και αποσκοπεις με ωραια και ενδιαφερουσα θεματολογια να προσφερεις οχι το δικο σου εργο σαν ατομο,η με τον συνεργατη σου, αλλα κυριως αναμεταδωση ..πες το προβολη να ακουγεται πιο γλυκα.... αλλα εγω θα στο πω "προσβολη". Γιατι ο καθενας μας εχει επιλεξει τον χωρο του τον πληρωνει τον νοικιαζει τον δανιζεται ελευθερα... τον διαμορφωνει και τον συμμαζευει...για να τον εκπροσωπει.!!!!!Δηλαδη αμα μου αναμεταδωσεις μερος απο παραμυθι μου ή πινακα μου ....τι θα εισαι εκεινη την ωρα??? Εγω να καταθετω την δουλεια μου και συ να την διαφημιζεις???Γινεται αλλα Τοτε θελει αλλη συμφωνια αναμεσα μας. Θελω να με ανταμείψεις γιατι σου δινω θεματολογια.(αυτο θα σου ελεγε ο μεσος νους..εγω θα σου μιλαγα σε αλλη βαση)Αρα για να καταληξω ... κανε οτι εχεις να κανεις σαν ατομο .. αυτο που παραγεις κι αυτο που σ αρεσει ακριβως οπως θα το εκανες κι οτι θα ησουν αν σε συναντουσα στον πραγματικο κοσμο... και τοτε αποκτας υποσταση και ταυτοτητα...κι οχι αχταρμα!!!Δικο σου ειναι το αποτελεσμα και δικη σου ειναι και η αιτια...!!!Τα σχολια ξεχνατα... μαθηματικα εχουν μπει στην ιστορια...!!!

Μπορει τωρα να τα εχεις παρει...ο γραπτος λογος ειναι οπως τον δεις.... μπορει και να καταλαβεις αλλα... δεν θελω να σου σπασω τα νευρα... μην με παρεξηγησεις .... εσυ κανε οπως νομιζεις αυτη ειναι η δικη μου αποψη και απλα εχω την ορεξη να στην πω.. σημερα , αλλη φορα δεν θα με βρεις στα ανοιχτα μου...!!!
Εχεις και τα δικαιωματα προστατευμενα ....εδω τωρα αλλη ιστορια και ψιλοβαρεθηκα να γραφω σεντονιαδες.Αντιγραφω το κειμενο του σχολιου μου...και μην με ρωτησεις γιατι αν ξερεις απο πνευματικα δικαιωματα...!!!

σε χαιρετω...!!!και δεν ειναι ρομποτ τον ειδες τον φραχτη???

Elli P. είπε...

Η αληθεια ειναι, και ξερω οτι προκειται για δικο μου προβλημα, οτι δεν ειμαι σιγουρη πως καταλαβα ολα οσα λες. Δεν ξερω αν καταλαβα σωστα τουλαχιστον, αυτο δηλαδη που θελεις να καταλαβω. Απο τη μερια μου θα πω, αν και δεν ξερω κατα ποσο θα ειμαι σχετικη με οσα μου ειπες μιας και δε σε καταλαβα πληρως, οτι οσο αφορα εμενα πιστευω πως και η ιδια η φωνη, η εκφραση αν θελεις, μπορει να αποτελεσει ενα μεσο επικοινωνιας, ενα "οπλο" εναντια σε οσα θεωρουμε κακως κειμενα, δεν την υποτιμαω και οι σκεψεις καλο ειναι να μοιραζονται. Καλο θα ηταν φυσικα να υπαρχει και η κριση να αξιολογουνται και να οδηγουν καπου. Γι' αυτο προσπαθω να μην ειμαι αφοριστικη οπως πολλοι ανθρωποι με το ιντερνετ. Δεν μπορω να ξερω φυσικα ποιοι ακριβως περνανε απο δω ουτε τι κριση εχουν οσοι εκφραζονται μεσω νετ, ουτε ποια απ' αυτα που λενε τα πιστευουν και τα πραττουν. Γι' αυτο ακριβως θα μπορουσε κατι που βλεπει κανεις στο νετ να ειναι τροφη για σκεψη αλλα κατι αλλο να ειναι επικινδυνο. Στο νετ μπορεις οντως να συναντησεις καθε λογης ανθρωπο γιατι εστω και εικονικα συμπεριλαμβανει ενα κομματι της κοινωνιας. Ακομη κι αν πολλοι απο αυτους που εκφραζονται εδω μεσα δεν ειναι ειλικρινεις γραπτως, σιγουρα στον εξω κοσμο θα ανηκουν σε καποιο απο τα επιθετα που ανεφερες η σε αλλο. Η αληθεια ειναι οτι δεν μπορουμε να πραξουμε παντα πληρως αυτα που πιστευουμε μεσα σε μια κοινωνια που μας εμποδιζει να επιβιωσουμε αν παρεκκλινουμε απο τον μεσο ορο. Αυτο ειναι ενα θεμα που εχω αναπτυξει σε καποιο απο τα κειμενα μου στο μπλογκ. Ουτε φυσικα απαιτω να δω πραξεις μεσω νετ απο τα ατομα που σχολιαζουν οσα λεω. Πως αλλωστε θα μπορουσε να γινει αυτο; Το μονο που εκανα εδω ηταν να εκφρασω μια επιθυμια για δραση στα μετρα που ο καθενας μπορει προς το παρον και στα πλαισια του αλλαζω πρωτα τον εαυτο μου. Σχετικα με τις επικεφαλιδες του μπλογκ σε εχασα λιγο. Κατα τη γνωμη μου μπορεις να εχεις αποψη για πολλα πραγματα αν αυτη συνοδευεται απο γνωση πανω σε αυτα και δεν αναιρει το ενα το αλλο. Δηλαδη πχ δεν μπορω να εκφρασω την αποψη μου για την πολιτικη επειδη ειμαι αναρχικη; Ισα ισα επειδη εχω αποψη για την πολιτικη μπορω να λεω οτι ειμαι αναρχικη. Αν δεν ξερω σε τι αντιτασσομαι με τι επιχειρηματα θα το "πολεμησω" εφοσον ειμαι εναντιον του; Μηπως δεν μπορω να μιλησω για οσα γινονται γυρω μου και για την κοινωνια πχ επειδη παραλληλα εχω και καλλιτεχνικες ανησυχιες; Η μηπως η ποιηση δεν μπορει να αποτελεσει ενα μεσο εκφρασης απο μονη της για πολλα πραγματα; Ποιο απο αυτα που υπαρχουν στην επικεφαλιδα του μπλογκ μου θεωρεις οτι αναιρει κατι αλλο απο τα υπολοιπα και δεν μπορουν να συνδυαστουν με πραξεις; Δεν ξερω αν εχεις διαβασει κατι αλλο απο το μπλογκ μου η εχεις μεινει σε αυτην την τελευταια αναρτηση, αλλα τα κειμενα, τα ποιηματα, τα παραμυθια και καποια δηιγηματα που εχω δημοσιευσει ειναι δικα μου. Εννοω πως τα εγραψα εγω η ιδια για να εκφραστω και δεν τα πηρα απο αλλα μπλογκ. Ο,τι εχω παρει απο αλλου εχει απο κατω την ετικετα αναδημοσιευσεις. Κι αν εχω παρει κατι απο καπου αλλου ειναι επειδη κι αυτο ακομη με εκφραζει και θελω να μοιραστω κατι που θεωρω ομορφο η τροφη για σκεψη, με αλλους ανθρωπους. Δεν τα 'χω παρει καθολου με αυτα που μου λες, ισα ισα! Μου αρεσει που κατεθεσες τις σκεψεις σου και το μονο που με προβληματιζει αρνητικα ειναι το αν οντως καταλαβα εγω η ιδια τι σε εχει ενοχλησει ωστε να προβληματιστω και πανω σε αυτο. Σχετικα με τον προλογο για τα σχολια και τις βρισιες δεν επιασα κανεναν απο τον λαιμο να κανει ο,τι του λεω. Εκφραζω απλως κι εδω μια επιθυμια να αποφευγονται προσβολες και βρισιδια μιας και θεωρω οτι ειναι κατι που δε βγαζει πουθενα και χωρις επιχειρηματα οδηγει σε ασχημες καταστασεις και ξεκατινιασματα χωρις να παιρνουμε απ' ολα αυτα κατι ουσιαστικο. Αν καποιος θεωρει πως μονο αυτο μπορει να κανει η αν εκεινη τη στιγμη δεν μπορει να αποφυγει τη βρισια ας γραψει ετσι. Αλλα θεωρω πως θα ηταν δικαιωμα μου να δειξω δυσαρεσκεια μετα, διοτι ολα αυτα θα συμβουν στον διαδικτυακο χωρο που εκφραζομαι εγω η ιδια οσο πιο πολιτισμενα μπορω συνηθως.
Την καλημερα μου! :)

Is Sallos είπε...

Καλημερα Εlli
ευχαριστως να σου εξηγησω την απορια περι φαουλ και αχταρμα...!!!
Καταρχην στις εκθεσεις εβγαινα εκτος θεματος παντα γιατι δεν μιλαω, κι οταν μιλησω λεω πολλα...εδω ομως το θεμα μου δεν ησουν εσυ ακριβως σαν ατομο αλλα η ιδεολογια του αχταρμα....!!!
Το blog σας (μαζι με τον συνεργατη σου)
προσδιοριζει λεκτικα , καθως το βλεπεις μολις ανοιγει η οθονη.... αυτον τον αχταρμα...!!!Επιμενω (αλλα ειναι δικη μου αποψη και δεν χαλαει την εικονα που εχετε εσεις για το μπλογκ σας)οτι δεν μπορεις να βαλεις νερο και φωτια μαζι ειναι κανονας αισθητικης !!!
Εριξα μια προσεκτικοτερη ματια στη δομη του μπλογκ και φαινετεται η προσεγμενη του φορμα....ολα ειναι ειδωμενα κατω απο την ομπρελα της τεχνης ...!!!! Αρα οι αναζητησεις μεσα στην κοινωνια μεσα στο πολιτικο γιγνεσθε μεσα στους ανθρωπους και εν γενη μεσα στην κοινωνια του νετ..... εχουν πυρινα που καιει..και λεγετε τεχνη...!!!Δεν μπορεις να κανεις αλλιως αυτο σου βγαινει αυτο κανεις.Δεν καταφερα να δω δικο σου παραμυθι ή ζωγραφια και με ενδιαφερει... ισως με τον καιρο... ο χρονος μου ειναι περιορισμενος.....αλλα οτι βαζεις ταμπελα να ξερεις οτι το φραζεις .....αυτο ειναι το νερο... και η τεχνη ειναι η φωτια....!!! Μολις ασχοληθείς με την τεχνη ή τις τεχνες που αγαπας...εχεις να κανεις με την φωτια.... μολις πεις αναρχια εμποριο κοινωνια φτωχεια παρακμη κ.α δειχνεις τις αφορμες σου και τοτε αυτοματα ...ριχνεις νερο στην φωτια και βαζεις ταμπελα ....!!!
Αυτο προσπαθω να στο εξηγησω οσο απλα μπορω απο δικη μου εμπειρια με την επαφη μου με το χωρο γενικοτερα... δεν ειναι χωρος εδω για τετοια σημειολογια...!!!

Εχω κανει μια αναρτηση στο μπλογκ μου χθες για ενα αλλο θεμα που γεννιεται απο τα μπλογκς... και ανακατευθυνω προς τα εδω.... η αποψη σου για την αναρττηση που σχολιαζουμε σεβαστη και την μοιραζομαι ....αν κατι σε ενοχλει...μπορεις να μου το υποδειξεις....!!!
Καλη συνεχεια σε οτι κανετε !!!!

Elli P. είπε...

Νομιζω οτι καταλαβα τι εννοεις. Σιγουρα η γνωμη σου ειναι απολυτως σεβαστη. Εγω σαν Ελλη δε θεωρω πως εχω μπλεξει πραγματα αντιφατικα αλλα και οι ταμπελες στην αρχη της σελιδας ειναι απλως μια ιδεα για τους προβληματισμους που αναπτυσσω εδω μεσα χωρις να περιοριζομαι μονο σε αυτα η να περιοριζω την τεχνη ταμπελοποιωντας τις αφορμες μου. Αν καποιος νιωθει πως εχω ταμπελοποιησει κατι και το εχω περιορισει δεν εχει παρα να μπει στο περιεχομενο του ιστολογιου και να διαπιστωσει τι ισχυει. Απο εκει και περα η αισθητικη ενος μπλογκ δεν αναιρει τα θεματα για τα οποια μπορει να μιλησει ο κατοχος του η τον τροπο με τον οποιο θα τα προσεγγισει. Σαν ανθρωπος γενικα ειμαι οντως καλλιτεχνικη φυση αλλα οι ανησυχιες μου ειναι πολλες. Ισως συχνοτερα τις εκφραζω με τροπο καλλιτεχνικο αλλα κι οταν ακομη δε γινεται αυτο δε σημαινει κατ' εμε πως πρεπει να ειμαι η το ενα η το αλλο και πως "εσβησα", ετσι, με νερο τη φωτια της τεχνης. Αυτος ο χωρος ειναι κομματι μου, δηλαδη μερος των σκεψεων μου. Δεν μπορει ενας ανθρωπος να σκεφτεται η μονο αυτο η μονο εκεινο και με εναν μονο τροπο πχ παντα καλλιτεχνικο. Επισης και η αισθητικη του μπλογκ, οπως ειπα, δεν περιοριζει την αναπτυξη αλλων θεματων επειδη τυχαινει να ειναι πιο καλλιτεχνικη. Καλλιτεχνικη φυση ειμαι, αλλα αναπτυσσω και θεματα μη καλλιτεχνικα καπου καπου. Νομιζω πως θα προσπαθουσα να ταιριαξω ανομοιες "φιλοσοφιες" αν απο εδω μεσα παραλληλα προσδοκουσα να ενημερωνω και να λεω κουτσομπολια οπως αλλα μπλογκ (τα οποια δεν κατακρινω, παραδειγμα εφερα). Δε νομιζω ομως οτι προσπαθω να ταιριαξω διαφορετικες "φιλοσοφιες" με το να εκφραζω πολλες διαφορετικες ανησυχιες μεσα σε ατμοσφαιρα καλλιτεχνικης αισθητικης. Αν οι ετικετες στην επικεφαλιδα νιωθεις πως σε περιοριζουν νομιζω οι θα μπορουσες να δωσεις μεγαλυτερη σημασια στο περιεχομενο. Καποιοι προτιμουν να βλεπουν το υφος του μπλογκ και που κινειται περιπου μπαινοντας μεσα. Θα το σκεφτω παρολαυτα και μπορει να σβησω αυτες τις ετικετες αν συνειδητοποιησω οτι οντως λειτουργουν οπως μου λες. Τωρα κι εγω νομιζω οτι ξεφυγα απο το θεμα... Την αναρτηση σου που να μπω να την δω; Θα ψαξω σε λιγο. Ευχαριστω που κατεθεσες την αποψη σου, οχι μονο ειναι σεβαστη, οπως σου ειπα, αλλα θεωρω απαραιτητο να μπορει καποιος να μου λεει αυτο που σκεφτεται σε σχεση με οσα γραφω η εκφραζω μεσα απο εδω.

Elli P. είπε...

Δεν καταφερα να μπω σε καποιο μπλογκ σου γιατι μου εβγαζε πως πρεπει να με προσκαλεσει καποιος. Οποτε βαλε μου ενα λινκ για να δω την αναρτηση στην οποια αναφερεσαι. Σχετικα με τις επικεφαλιδες στο μπλογκ μου ξεχασα να σου πω οτι ηλιθια αφορμη για να τις βαλω σταθηκε ενα μηνυμα απο την google (δε θυμαμαι πως λεγεται η υπηρεσια που δινει συμβουλες στους μπλογκερς) οταν πρωτοεφτιαξα το ιστολογιο. Μου ελεγε οτι καλο ειναι να βαλω στο ιστολογιο μου καποιες λεξεις κλειδια για την διευκολυνση οσων ψαχνουν στο ιντερνετ. Τοτε το ειχα ερμηνευσει ετσι και δεν ξαναμπηκα στον κοπο να ψαξω να δω μηπως εννοουσε κατι αλλο. Εμειναν απο τοτε λοιπον κι εγω δεν ειχα σκεφτει ποτε την εκδοχη σου. Θεωρουσα απλως αυτες τις λεξεις μια μικρη γευση για καποιον που θα πρωτομπει εδω. Την αποψη του αχταρμα παντως ακομη την επεξεργαζομαι γιατι δεν μπορω να τη συνδυασω με το παρον μπλογκ...

Is Sallos είπε...

η αναρτηση ειναι εδω
http://negative-isallos.blogspot.gr/

Elli P. είπε...

Δοκιμασα να μπω αλλα τιποτε! Λεει πως δεν υπαρχει πια αυτο το ιστολογιο η κατι τετοιο... :(

Vintage

Loading...
Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες.

Albert Camus
Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. Έρχεται κάθε μέρα.

Albert Camus
Πολιτικός είναι κάποιος που διαιρεί τους ανθρώπους σε δυο τάξεις: σε υποχείρια και σε εχθρούς.
Νίτσε
"Out of damp and gloomy days, out of solitude, out of loveless words directed at us, conclusions grow up in us like fungusQ one morning they are there , we know not how, and they gaze upon us, morose and gray. Woe to the thinker who is not the gardener but only the soil of the plants that grow in him."

Νίτσε

Το τραγουδι της Μαριας Νεφελης (Ο. Ελυτης)

"Κρίμας το κορίτσι" λένε
το κεφάλι τους κουνάν
Τάχατες για μένα κλαίνε
δε μ'απαρατάν!

Μες στα σύννεφα βολτάρω
σαν την όμορφη αστραπή
κι ό,τι δώσω κι ό,τι πάρω
γίνεται βροχή.

Βρε παιδιά προσέξετέ με
κόβω κι απ'τις δυο μεριές
το πρωί που δε μιλιέμαι
βρίζω Παναγιές

και το βράδυ όπου κυλιέμαι
στα γρασίδια καθενού
λες και κονταροχτυπιέμαι
ντρούγκου-ντρούγκου-ντρου

Τη χαρά δε τη γνωρίζω
και τη λύπη την πατώ
σαν τον άγγελο γυρίζω
πάνω από τον γκρεμό

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Fly me to the moon

Αγαπημένα Στέκια

Follow by Email

Μπήκαν στο ράφι

'Εχουμε επισκέψεις!

Forum για Bloggers

image

Ελα και στην twitter παρεα μας

" Η πιο αξιόλογη επαναστατική φιλοδοξία είναι να δω τον άνθρωπο απελευθερωμένο από την αλλοτρίωσή του"
Τσε Γκεβάρα