Τα πνευματικα δικαιωματα των ποιηματων και των κειμενων ειναι κατοχυρωμενα.

"Είμαι αναρχικός, και ο αναρχικός είναι ένας άνθρωπος με συνοχή (πνευματική ειρήνη, η ηρεμία, η εξοχή, να δουλεύεις το λιγότερο δυνατό, όσο είναι απαραίτητο για να μπορείς να ζεις, να απολαμβάνεις την ομορφιά, τον ήλιο. Να απολαμβάνεις τη ζωή με κεφαλαία, τώρα υπάρχει η ζωή με πεζά). Είναι το να έχεις μια προσωπική θεώρηση. Να εφαρμόζεις τις ιδέες σου στην καθημερινότητα στο μεγαλύτερο βαθμό, χωρίς να περιμένεις μέχρι να γίνει η επανάσταση. Αυτό μπορεί να το κάνει ο αναρχικός τώρα. Είναι μια φιλοσοφική θεώρηση, είναι μια κατάσταση πνεύματος, μια στάση ζωής. Πιστεύω πως αυτή η κοινωνία είναι πολύ άσχημα οργανωμένη, τόσο κοινωνικά όσο και πολιτικά και οικονομικά. Πρέπει να την αλλάξουμε εντελώς. Η αναρχία επικαλείται μια ζωή εντελώς διαφορετική. Με την αναρχία, προσπαθούμε να ζούμε αυτή την ουτοπία λίγο λίγο κάθε μέρα."

Abel Paz

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Brain control monster


Ενα κτηνος με ματια κενα
βαριανασαινε στον ρυθμο των παλμων του κοσμου
Μυριζοντας τα χναρια της διαδρομης μου
μ' ακολουθησε
Κοιτουσα ισια μπροστα για να κανω το αβεβαιο σιγουρο
Καρφωμενη μπροστα
Λες και ζουσα σε θριλερ μια σκηνη σε slow motion
οι θεατες μες απ' την οθονη
μου φωναζαν "πισω σου, ΠΙΣΩ ΣΟΥ!"
καθως επεφταν με φορα στο γυαλι για να το σπασουν
μα ησαν λιγοι ακομα
Yπηρχαν κι αλλοι που γελουσαν στη γωνια τους
σαν κορακια ντυμενοι με μαυρα σαβανα
δειχνοντας με
μα εγω δεν ακουγα
κανεναν τους δεν εβλεπα
και ντουκ-ντουκ, ντουκ-ντουκ, ντουκ-ντουκ
το κτηνος με τα κενα ματια
ξυπνησε στην καρδια του κοσμου
Πατωντας πανω στην αγνοια μου
ανοιξε το κεφαλι μου στα δυο
τραφηκε απ' το μυαλο μου
ξεδιψασε με συναισθηματα
στραγγισε ζωη απ' τη ζωη μου
κι αφου στεγνωσα πια εγω ηρθε η σειρα σου
Ειμαι τωρα μεσα σ' εκεινη την οθονη
και σου φωναζω μαζι τους "πισω σου, ΠΙΣΩ ΣΟΥ"
μα δεν ακους
Ελα στη θεση μου...
Ποσο δυσκολο ειναι να δει κανεις μια ολοκληρη αληθεια
αν δεν περασει απο διαφορες θεσεις τελικα...
Μονο μαζι τους μην πας
εχουμε πολλα κορακια εδω
εκει κατεληξαν πολλοι
γιατι ειναι ο πιο ευκολος δρομος
μετα τη μεταβαση.

Έλλη Π.

4 σχόλια:

Ξωτικό της πόλης είπε...

ειχα καιρο να μπω και βλεπω αλλαγες πανω σου.πιο πολεμικη αν και μου βγαζεις την δυναμη του ετοιμοθανατου στρατιωτη που δεν εχει να χασει τιποτα αλλο πια και το παλευει μεχρι τελους.
τα πραγματα γυρω μας εχουν στρογγυλοκαθησει στην μισαλλοδοξια τρομαζω γιατι εξοργιζομαι και φοβαμαι μηπως και αυτο ειναι ενα παιχνιδι για να γινω ενα με αυτην την εικονα.
μου ελειψες ελπιζω να μην λειψουμε απο εδω και περα...
κι αν κατι σε βαραινει στα φτερα σου δωσε λιγο και σε μενα δεν ειναι πως το φορτιο θα χασει το βαρος του απλα θα ειναι μοιρασμενο :)
μια γλυκια βροχερη καλημερα επανεκκινησης :))))

Elli P. είπε...

Αγαπημενο μου ξωτικοοοοο!!! Καταρχην δε φανταζεσαι ποσο πολυ χαιρομαι που σε ξαναβλεπω στα μερη μας! Εμπαινα στο ιστολογιο σου κι οσο εβλεπα οτι δεν κινειται κατι ανησυχουσα ολο και πιο πολυ αλλα επειδη ειχα ηδη αφησει καμποσα σχολια δεν ηθελα να γινω πιεστικη. Σκεφτηκα πως ισως περνουσες καποια φαση και ηθελες τον χρονο σου οπως ολοι καποιες φορες στη ζωη μας. Δυστυχως σε αυτα που λες δε θα διαφωνησω. Κι εμενα με τρομαζουν αυτα που γινονται συνηθεια και καθημερινοτητα ενω καποτε δεν τολμουσε κανεις να διανοηθει. Και μαλλον δεν ειδαμε τιποτε ακομη. Παντως με ψυχολογησες αρκετα καλα και παλι! Δεν εχεις χασει αυτην την ικανοτητα. Πραγματι κατι συμβαινει μεσα μου. Αρκετα πολεμικο και καπως ανεξηγητο. Σα φλογα που αναψε ξαφνικα χωρις να καταλαβω τι απο ολα οσα σκεφτομουν σταθηκε αφορμη. Μπορει και ολα. Δε θα χαθουμε, οχι! Υπαρχει μια αυρα αναμεσα στα ιστολογια μας που νομιζω δενει και τις σκεψεις μας πολλες φορες...!

Ξωτικό της πόλης είπε...

ποσο ποσο μα ποσο μου ελειψες!!!!ποτε δεν γινεσαι ουτε φορτικη ουτε πιεστικη ουτε τιποτα απο ολα αυτα τα κακιασμενα πραγματα!δυστυχως περασα αποτομα και απροετοιμαστα τελιως γεγονοτα που με καθηλωσαν οχι ψυχολογικα τοσο μα βιοποριστικα.no money no honey :)ετσι οσο κι αν το ηθελα και το ειχα αναγκη θα μπορουσα να πω δεν γινοταν να εμφανιστω.τελος με αυτα ομως μια περιπετεια ακομα σιγα!!!
δεν ειναι ικανοτητα ειναι ενας κοινος παλμος που δεν γινεται να μη με αγγιξει ;))
προσεχε μονο με τη φλογα μην την αφησεις ανεξελεγκτη γιατι θα σου αφησει σημαδια (επρεπε να το πω δεν παει να πει πως το εχω εφαρμοσει κιολας:PP)
θα σε στολισω σε καληνυχτες σημερα εξαλλου χρωσταω μπολικες ;)
μια καληνυχτα λοιπον ακομα με αερινα φιλια αλλαγης :)

Elli P. είπε...

Αχ μου ειχε λειψει αυτη η τοσο ουσιαστικη ανταλλαγη σχολιων. Τοσο συναισθηματικα οσο και πνευματικα γεματη νομιζω. Ελπιζω να εισαι τωρα καλυτερα στον πρακτικο τομεα, οσο γινεται τουλαχιστον. Ψυχολογικα πιστευω οτι και να πεσεις ξερεις παντα πως να ξανασηκωθεις, εχω μια τετοια εντυπωση. Χαρηκα πολυ που επεστρεψες οπως σου ειπα! Ο χρονος μου μπορει τωρα να ειναι αρκετα περιορισμενος αλλα παντα θα περναω απο τα μερη σου με την πρωτη ευκαιρια! Ειτε αφηνω σχολια ειτε οχι (πιο σπανια) να ξερεις οτι θα εχω αφησει την αυρα μου περνωντας! :) Η φλογα μου ειναι αληθεια πως εχει ηδη καψει κι εμενα αλλα ειναι επισης αληθεια πως δεν ξερω αν εβαλα μυαλο ωστε να τη χαλιναγωγησω καπως...

Vintage

Loading...
Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες.

Albert Camus
Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. Έρχεται κάθε μέρα.

Albert Camus
Πολιτικός είναι κάποιος που διαιρεί τους ανθρώπους σε δυο τάξεις: σε υποχείρια και σε εχθρούς.
Νίτσε
"Out of damp and gloomy days, out of solitude, out of loveless words directed at us, conclusions grow up in us like fungusQ one morning they are there , we know not how, and they gaze upon us, morose and gray. Woe to the thinker who is not the gardener but only the soil of the plants that grow in him."

Νίτσε

Το τραγουδι της Μαριας Νεφελης (Ο. Ελυτης)

"Κρίμας το κορίτσι" λένε
το κεφάλι τους κουνάν
Τάχατες για μένα κλαίνε
δε μ'απαρατάν!

Μες στα σύννεφα βολτάρω
σαν την όμορφη αστραπή
κι ό,τι δώσω κι ό,τι πάρω
γίνεται βροχή.

Βρε παιδιά προσέξετέ με
κόβω κι απ'τις δυο μεριές
το πρωί που δε μιλιέμαι
βρίζω Παναγιές

και το βράδυ όπου κυλιέμαι
στα γρασίδια καθενού
λες και κονταροχτυπιέμαι
ντρούγκου-ντρούγκου-ντρου

Τη χαρά δε τη γνωρίζω
και τη λύπη την πατώ
σαν τον άγγελο γυρίζω
πάνω από τον γκρεμό

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Fly me to the moon

Αγαπημένα Στέκια

Follow by Email

Μπήκαν στο ράφι

'Εχουμε επισκέψεις!

Forum για Bloggers

image

Ελα και στην twitter παρεα μας

" Η πιο αξιόλογη επαναστατική φιλοδοξία είναι να δω τον άνθρωπο απελευθερωμένο από την αλλοτρίωσή του"
Τσε Γκεβάρα